כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שעות לפני הדיון

בוטל כינוס ועדת השרים למוכנות לשעת חירום

שרים החברים בוועדה למוכנות לשעת חירום קיבלו אמש הודעה כי הדיון שתוכנן להתקיים היום במשרד ראש הממשלה, מבוטל. במהלך הישיבה היו אמורים השרים לדון בהצעת החלטה שמגבש שר הביטחון יואב גלנט

בוטל כינוס ועדת השרים למוכנות לשעת חירום
רעידת אדמה צילום: unsplash

הישיבה הראשונה של ועדת השרים למוכנות לשעת חירום, בוטלה שעות לפני שהייתה אמורה להתכנס. על פי דיווח בכאן חדשות, השרים החברים בוועדה קיבלו אמש (ראשון) בשעת לילה הודעה כי הדיון שתוכנן להתקיים היום במשרד ראש הממשלה, מבוטל, ולא נקבע מועד חלופי.

כזכור, הוועדה הוקמה בעקבות רעידת האדמה בטורקיה ובשל ביקורת על היערכות ישראל לסוגיה. במקביל להקמת הוועדה נקבע גם תאריך לדיון ראשון ורה"מ נתניהו אף הצהיר כי ישתתף בדיון הראשון (וכך תוכנן), אך זה כאמור, נדחה ברגע האחרון.

גורמים המעורים בנושא טוענים כי נדרשת הכנה נוספת שצריכה להיעשות לפני קיום הדיון, וכי זה ייקבע בהמשך. עם זאת, לקראת ישיבת השרים שתוכננה להיום, נערך אתמול דיון הכנה משמעותי, בנוכחות כמה שרים וכן גורמי תכנון כמו ראש המל"ל הנגבי וראש המועצה הלאומית לכלכלה אבי שמחון.

במהלך הישיבה היו אמורים השרים לדון בהצעת החלטה שמגבש שר הביטחון יואב גלנט, שמטרתה לקדם חיזוק מבנים לבתים בערים שהוגדרו בסיכון גבוה לרעידת אדמה, כמו צפת, בית שאן, טבריה קצרין ועוד.

בנימין נתניהו רעידת אדמה אבי שמחון צחי הנגבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד