כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
סערת הוועדה למינוי שופטים

הח"כ מהליכוד תוקף: יש גבול לסחטנות של בן גביר

חבר הכנסת דני דנון ממפלגת הליכוד תקף בחלק הסגור של ישיבת הסיעה בכנסת את השר בן גביר, ואמר כי "הנציג חייב להיות של הליכוד. יש גבול לסחטנות של בן גביר"

באדיבות המצלם
באדיבות המצלם צילום: הרבנות הראשית לאוקראינה

ח"כ דני דנון ממפלגת הליכוד אמר היום (שני) בחלק הסגור של סיעת הליכוד כי "עם כל הכבוד, הסיכומים במו"מ הקואליציוני, שהתנהלו באופן חובבני, לגבי נציג הקואליציה בוועדה לבחירת שופטים, היו על בסיס ההנחה שלקואליציה יהיו שני נציגים ח"כים בוועדה", כך פרסמה דפנה ליאל.

"כעת, אם ההבנה היא שלקואליציה יהיה נציג אחד בוועדה הוא לא יכול להיות של בן גביר. הנציג חייב להיות של הליכוד. יש גבול לסחטנות של בן גביר. הגיע הזמן שהליכוד יעמיד אותו במקום. צריך לבחור באחד מהחברים בסיעה שיושבים פה והציגו את מועמדותם", המשיך דנון.

בתוך כך, היום פורסם כי סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין ממשיך לדחוף למינוי שני נציגי קואליציה לוועדה לבחירת שופטים - זאת למרות הרצון של ראש הממשלה בנימין נתניהו להשאיר את הוועדה כפי שהיה עד היום, נציג אופוזיציה ונציג קואליציה.

על פי דיווח בגל"צ, לוין טוען בשיחות סגורות כי התקפלות בסוגיה תהיה טעות ברקע - איומי האופוזיציה לפיהם יפוצצו את השיחות בבית הנשיא אם ייבחרו שני נציגי קואליציה.

נזכיר כי אמש דווח בחדשות 12, כי בקואליציה התקבלה החלטה לפעול למנות רק נציג אחד מטעמה, ולא שניים, לוועדה לבחירת שופטים. ההחלטה תואמת את דרישת האופוזיציה להימנע מבחירת שני נציגים.

כנסת ועדה לבחירת שופטים שמחה רוטמן איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד