י"ח אייר התשפ"ד
26.05.2024
מעמד זעקה

ברגש ובתחנונים: כך התקיימה הסגולה הנדירה שגילה מרן שר התורה זיע"א

מעמד זעקה וסגולה בדוקה לישועה ביום המסוגל שגילה מרן שר התורה התקיים על ידי מאות עמלי התורה שע"י "רינה של תורה", עם תום שלושת ימי ההגבלה • גלריה

ברגש ובתחנונים: כך התקיימה הסגולה הנדירה שגילה מרן שר התורה זיע"א
מעמד רינה של תורה צילום: רינה של תורה

בחצות ליל חמישי האחרון, היום שלישי לימי ההגבלה, התקיים המעמד הנדיר בזמן המסוגל וכפי שתיקן מרן שר התורה זיע"א לישועת מצפי זיווגים בכוח התורה והתפילה. המעמד התקיים סדר לימוד מיוחד, בהיכל כולל 'רינת אהרן' שעל ידי "רינה של תורה", באווירה עילאית של לימוד ברציפות שלוש שעות ובתענית דיבור. מעמד התפילה החל בשעה היעודה בציון קדשו של איש האלוקים מרן שר התורה זיע"א מיד עם הגעתם של מאות הלומדים, כאשר במקום ממתינים המונים אשר ביקשו להצטרף בעצמם לתפילה המיוחדת.

המעמד נפתח בבקשה ותחינה "רבינו עמוד בעדנו, עשה עמנו כמו שהבטחתנו", והתרגשות רבה אחזה בכל הנוכחים בעומדם על חלקת ציונו הקדוש של רבינו מרן שר התורה זיע"א, לקיים דבריו ולבוא לפני כיסא הכבוד בכוח תורה ותפילה ברגעים נעלים אלו, אשר גילה וציווה לדורות. בפתח המעמד נשא דברים נרגשים חתנו של מרן זיע"א, מרן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי שרגא שטינמן שליט"א, אשר הזכיר את כוחו הגדול של מרן שר התורה בריבוי תורה בעולם, ובכך שהמוני עמלי תורה נזקפים לזכותו ובפרט בית המדרש "רינה של תורה" שהיה חביב בעיניו, וכאשר באים לבקש בכח התורה כפי שהורה ותיקן לזמן נעלה זה, וודאי יעמוד למליץ יושר כנאמר גדולים צדיקים יותר מבחייהם.

לאחר אמירת סדר פרקי תהילים ניגש לפני העמוד הגאון רבי יוסף קורלנסקי שליט"א משגיח ישיבת בית מדרש עליון שעורר את הציבור בתפילתו הנרגשת. טרם הגיע שעת חצות ביקש מרן הגאון הגדול רבי שרגא שטינמן שליט"א להוסיף פרקי תהלים נוספים בכדי שהזכרת שמות המבקשים תחל לאחר שעת חצות, כאשר קהל ההמונים שבאו לפקוד את הציון בעת רצון זו מצטרף עמם.

בעת אמירת י"ג מידות הופרה דממת הלילה בזעקותיהם של מאות המתפללים בקול נרגש ובלב דומע, ומתוך התעוררות עצומה התפללו והעתירו כל הנוכחים, הזכירו כל הצריכים לישועה וביקשו בפרטות בעד כל שם ושם. המעמד הסתיים בקבלת עול מלכות שמים, בתחושה מרוממת ובהרגשת הלב כי התקבלו התפילות לרצון, ובתקווה נאמנה כי אף השנה תעמוד סגולת הקודש להצלחת מצפי זיווג וישועה בקרוב ממש.

רינה של תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד