ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
בגלל המחאות

ח"כים בליכוד דורשים אבטחה: "לא יכולים להסתובב חופשי"

חלק מישיבת סיעת הליכוד הוקדש לדיון במחאות נגד הרפורמה המשפטית - כאשר הח"כים טענו שהם מתקשים להגיע לאירועים ציבוריים מאחר שמפגינים רודפים אחריהם לכל מקום

ח"כים בליכוד דורשים אבטחה: "לא יכולים להסתובב חופשי"
ח"כ שמחה רוטמן מוקף שוטרים צילום: יקי אדמקר

בחלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד שהתכנסה היום בצהריים (שני), שיקפו חברי כנסת במפלגה את הקשיים שלהם בהגעה לאירועים ציבוריים נוכח אירועי המחאה, ולאור העובדה שמוחים מתייצבים בכל מקום שאליו הם מגיעים - בין השאר באמצעות קבוצות שבהן מופצים המיקומים שלהם, כך פרסמה מורן אזולאי ב"ויינט".

"לא יכולים להסתובב חופשי. המחאה חצתה את הגבולות הסבירים", אמרו חברי כנסת בישיבה. הם ביקשו להצמיד להם אבטחה, וראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח לבדוק.

את הדיון בנושא, שהגיע בין השאר אחרי האירועים אתמול באוניברסיטת תל אביב שבהם התקבל ח"כ שמחה רוטמן במחאה של מאות סטודנטים ופעילים, פתח ח"כ חנוך מילביצקי. הוא אמר שהוא מותקף על בסיס קבוע.

מיד לאחר מכן, דיבר שר המדע אופיר אקוניס שמתגורר בתל אביב וסיפר על ניסיון לגרש אותו מהשכונה, כלשונו. "השאירו לי פתק על החלון של הרכב 'אתם לא רצויים פה'", אמר אקוניס.

גם ח"כ יולי אדלשטיין, שמתגורר בהרצליה, התלונן על הטרדות: "זה כבר מזמן לא מילים. הם מתקרבים לפנים ואני לא יודע איך הייתי עובר את זה בלי אבטחה. חייבים לפתוח דיון על זה", אמר אדלשטיין. "המפגינים אמרו לי 'אנחנו פלורליסטים, ולכן אתה לא תגור כאן'".

הרפורמה המשפטית הליכוד אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד