ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
בדיון במליאה

נתניהו הזמין את הח"כים הערבים לפגישה: "אצטרך את שיתוף הפעולה שלכם"

ראש הממשלה נאם במסגרת דיון 40 חתימות שנערך במליאת הכנסת. נתניהו הזמין את הח"כים הערבים לפגישה. "אצטרך את שיתוף הפעולה שלכם", אמר

נתניהו הזמין את הח"כים הערבים לפגישה: "אצטרך את שיתוף הפעולה שלכם"
בנימין נתניהו ואיימן עודה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף אחר הצהריים (שני) בדיון 40 חתימות שנערך במליאת הכנסת בנושא "אוזלת ידה של הממשלה למול הכפלת מקרי הרצח". 

ראש הממשלה נתניהו נשא דברים ואמר: "שמעתי כאן את זעקות האמת של ח"כ סלימאן ושל חברי הכנסת הערבים. שמעתי גם שדברים השתנו במהלך השנים".

נתניהו הוסיף: "פעלתי בממשלות בראשותי להקים תשע תחנות משטרה - בערערה, בכפר קאסם, בג'סר, בטמרה, בכפר כנא בגליל המערבי, בטירה ובעוד חמש נקודות משטרה. זה לא היטה את המאזן. הבעיה שאתם מתארים היא אמיתית". 

ראש הממשלה קרא לחברי הכנסת הערבים להיפגש עימו ואמר: "אני מזמין את כל הח"כים של הסיעות הערביות אליי למשרד. זה לא תרגיל, זה בא מעומק הלב. אנחנו נצטרך לפעול בהרבה חזיתות, אני אצטרך את שיתוף הפעולה שלכם ואני מצפה לפגישה הזו".

במהלך הנאום התייחס נתניהו לנושאים נוספים, בין היתר למחאות נגד הממשלה.

נתניהו אמר: "הם (המפגינים) אומרים - 'מה זה משנה מה הוא עושה'. הם אומרים - 'העיקר שלא יהיה רגע אחד של שקט'. כל יום הם ממציאים תירוץ אחר. חוק הגיוס, קרן הארנונה, ישיבת מעלה אליהו בתל אביב. רחמנא ליצלן, ישיבה דתית לאומית בלב העיר העברית הראשונה".

ראש הממשלה הוסיף: "בשם חופש הביטוי הם מכים את השר דיכטר, מגרשים את ביסמוט ולא מאפשרים לרוטמן לנאום באוניברסיטת תל אביב".

נתניהו תהה: "האם זה חוקי לקחת נציג ציבור, ולרדוף אחריו, לאיים עליו ולהגביל את חופש התנועה שלו במרחב הציבורי? זה דבר רציני מאוד".

בנימין נתניהו מליאת הכנסת רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד