כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
צעד מפתיע

בן כספית סופד למרן הרב אדלשטיין זצ"ל: "נעימות דרכו וחייו"

העיתונאי והפרשן בן כספית סופד למרן הרב אדלשטיין זצ"ל: "הסיפורים על טוב ליבו, האחריות והחדשנות של החלטותיו ונעימות דרכו וחייו"

בן כספית סופד למרן הרב אדלשטיין זצ"ל: "נעימות דרכו וחייו"
בן כספית צילום: Miriam Alster/Flash90

העיתונאי בן כספית שבדרך כלל מציג קו תוקפני ואף מסית נגד המגזר החרדי, חורג היום (שלישי) ממנהגו ובאופן מפתיע סופד בכבוד רב למרן ראש הישיבה הרב גרשון אדלשטיין זצ"ל שהלך הבוקר לעולמו.

"לא הכרתי את הרב גרשון אדלשטיין", כותב כספית בחשבון הטוויטר שלו. "לא הייתי מתלמידיו והוא לא היה המורה או המנהיג שלי".

"יחד עם זאת", הוא כותב, "אני רואה את האבל הכבד של רבים מחברי (ביניהם גם בני משפחתי), את הסיפורים על טוב ליבו, האחריות והחדשנות של החלטותיו ונעימות דרכו וחייו, ומחבק את אחינו האבלים בשעה זו. תנחומים מעומק הלב".

מסע ההלוויה החל בשעה 15:30 מהיכל ישיבת פוניבז' בבני ברק ויעבור ברחובות רבי עקיבא, סוקולוב וחזון איש עד לבית החיים פוניבז'. גבעת הישיבה תהיה סגורה לקהל הרחב. נשים תתרכזנה ברחובות האדמו"ר מגור הרב לנדאו והרב שך. זמן קצר לפני ההודעה הרשמית על הפטירה, הופעלה במחוז תל אביב "פקודת אדמו"ר" - שם קוד המבצע להלוויות ענק במגזר החרדי.

מאות שוטרים, מתנדבים ולוחמי מג"ב מיחידות המשטרה השונות נוטלים חלק בשמירת הסדר הציבורי והכוונת תנועה והכל על מנת לשמור על שלום הציבור. "אנו קוראים לקהל המבקש להשתתף במסע הלוויה לאפשר את קיומה באופן מכבד ובטוח", אמרו במשטרה.

בן כספית הרב גרשון אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד