ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
רצח מטווח אפס

נצמדים לרכב ופותחים באש: תיעוד הפיגוע הקטלני

בתיעוד ממצלמות האבטחה נראים המחבלים כשהם פותחים באש לעבר הנרצח, תוך שהם נצמדים עם רכבם לרכבו | רגעי הרצח בצפון השומרון

נצמדים לרכב ופותחים באש: תיעוד הפיגוע הקטלני
פיגוע הירי בצפון השומרון צילום: מצלמות אבטחה

מצלמות האבטחה תיעדו את פיגוע הירי הרצחני מוקדם יותר היום (שלישי) סמוך לחרמש בצפון השומרון, בו נהרג תושב היישוב. בתיעוד נראים המחבלים נצמדים עם רכבם לרכבו של הקורבן, פותחים לעברו באש ונמלטים. צה"ל ממשיך בשעה זו במצוד אחר חוליית המחבלים.

בפיגוע בצפון השומרון נרצח מאיר תמרי, בן 32, תושב חרמש, אב לשני ילדים בני כשנה ו-3. מאיר התחתן עם טל, בת היישוב, והגיע ליישוב לפני 4 שנים ובו הם גידלו את ילדיהם. בימים האחרונים הם סיימו לבנות את ביתם, בית שמאיר בנה במו ידיו.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר מוקדם יותר: "בשורה קשה מאוד, הלב נשבר יחד עם כל המשפחה הישוב ועם ישראל כולו. כואב כל כך להגיד את זה עכשיו, אבל כולנו מבינים. הכתובת הייתה על הקיר. היה אפשר למנוע את הפיגוע הזה. הפיגוע התרחש מספר מטרים ממחסום שאם היה פעיל הפיגוע הזה היה נמנע. התחננו שיחזירו את המחסום, התרענו שנשלם בדם ולא נענינו".

לדבריו, "אם ממשלת ישראל לא הייתה נכנעת ללחץ בינלאומי, ומסירה את המחסומים הביטחוניים, כולל המחסום הזה, מאיר היה כאן איתנו היום, והערב היה שוב צוחק ומשחק עם ילדיו הקטנים ואשתו טל, אני דורש עכשיו את החזרת המחסומים הביטחוניים. אם חיילים היו עוצרים את המחבל במחסום שעדיין קיים אולם לא מאויש, מאיר היה עדיין איתנו".

 

פיגוע ירי תיעוד מאיר תמרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד