כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
דם יהודי הפקר

אנטישמי שנתן אגרוף ליהודי ירצה 60 יום בכלא

גבר שהודה בתקיפה של גבר יהודי שלבש קפוצ'ון עם סמל של צה"ל, קיבל עונש של 60 ימי מאסר ושלוש שנות מאסר על תנאי בשל כך שהודה באשמה

אנטישמי שנתן אגרוף ליהודי ירצה 60 יום בכלא
החשוד שתקף יהודי צילום: משטרת ניו יורק

גבר בסטטן איילנד - ניו יורק הודה בניסיון תקיפה בגלל פשע שנאה כשנתן אגרוף לגבר יהודי שלבש קפוצ'ון עם סמל של צה"ל. הנאשם קיבל עונש של 60 ימי מאסר ושלוש שנות מאסר על תנאי בתמורה להודאתו באשמה.

התובע המחוזי אריק גונזלס אמר, "הגיוון של ברוקלין הוא הכוח שלנו ואנחנו לא סובלים אלימות נגד כל זהות דתית או לאומית. התקיפה מלאת השנאה שהנאשם הזה הודה בה ההותירה קורבן אחד פגוע, אבל גם זעזעה קהילה שלמה. הרשעתו, המאסר והמאסר על תנאי אמורים להעביר מסר שלאי סובלנות מסוג זה יש השלכות חמורות".

סקוט ריצ'מן, המנהל האזורי של הליגה נגד השמצה בניו יורק וניו ג'רזי, אמר: "אנו אסירי תודה למשרד התובע המחוזי של ברוקלין על הרשעה בפשע שנאה בתיק זה, תוך העברת מסר ברור כי מי שמבצע מעשי שנאה עם אלימות ישא באחריות. הקהילה היהודית בברוקלין חוותה מספר עצום של תקריות אנטישמיות אלימות, וגם לאכיפת החוק וגם לבתי המשפט יש תפקיד מרכזי בתגובה ובתמיכה בקהילות בעקבות התקפות אלו".

התובע המחוזי זיהה את הנאשם כסולימאן עותמאן, בן 28 מסטטן איילנד, ניו יורק. הוא הודה אתמול בפני שופט בית המשפט העליון בברוקלין, דני צ'ון, בניסיון תקיפה בדרגה שלישית - פשע שנאה וקיבל רק 60 ימי מאסר ושלוש שנות מאסר על תנאי. גזר דינו של הנאשם אמור להינתן סופית ביום 20.9.2023.

התובע המחוזי אמר כי על פי העדויות, ב-26 בדצמבר 2021, הקורבן, גבר יהודי בן 21, עמד ברחוב 86 בביי רידג', ברוקלין, לבוש קפוצ'ון ירוק עם סמל צה"ל צהוב. הנאשם ניגש אליו ברחוב ואמר לו: "למה אתה תומך באותם יהודים מלוכלכים? מה אתה עושה בשכונה שלי? אתה מתעסק עם הרוצחים. אם לא תוריד את הקפוצ'ון, אני הולך לתת לך אגרוף".

משסירב הנפגע, היכה אותו הנאשם פעמיים בפניו והשליך עליו כוס קר קפה. הוא טופל במקום עקב חתך ונפיחות בפנים. הנאשם נמלט וזוהה לאחר שנתפס במספר מצלמות אבטחה. הוא הסגיר את עצמו למשטרה ב-11 בינואר 2022.

אגרוף צה"ל מאסר מאסר על תנאי אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד