כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מתחילים ביוקרה ואז מגבירים

רולס רויס מציגה: קאלינן בהשראת החלל החיצון

כשלהיות יוקרתי כבר לא מספיק: רולס רויס מציגה קאלינן בהשראת החלל החיצון. הצצה לעולם המופרע של הסופר-עשירים

רולס רויס מציגה: קאלינן בהשראת החלל החיצון
רולס רויס קאלינן בלו שאדו צילום: רולס רויס

מה עושים יצרני רכבי היוקרה, כמו רולס רויס, כאשר הלקוחות שהפרוטה מצויה בכיסם מחפשים משהו מיוחד? התשובה היא כמובן: "מספקים מה שהלקוח רוצה".

כך, יצרנית רכבי העילית רולס רויס חושפת את "הבלאק באדג' קאלינן בלו שאדו פרייבט קולקשן", או בקיצור, מהדורה מיוחדת של הרולס רויס קאלינן. רק 62 יחידות ייוצרו וימכרו ללקוחות נבחרים. כיום בישראל נוסעת מכונית רולס רויס קאלינן אחת ומחירה לפי השמועות הוא מעל ארבעה מיליון שקלים. אך הבלו שאדו אינה רולס רויס קאלינן "רגילה", אלא מהדורה מיוחדת של מכונית היוקרה אשר מושפעת, כך מסבירים ברולס רויס, מן החלל החיצון.


רולס רויס קאלינן בלו שאדו • קרדיט: רולס רויס

כך, לפי רולס רויס, הבלו שאדו מאופיינת בצבע חיצוני שהיצרנית מכנה "כחול אבק כוכבים" ואילו הגריל הקדמי צבוע בצבע שחור מיוחד אשר תוכנן בהשראת ספינות חלל. בפנים, הדלתות נצבעו בצבע אשר מזכיר, לפי רולס רויס, את חשכת החלל באמצעות חמישה גוונים של צבע כחול ואילו ריפוד הגג נתפר בעבודת יד כדי לדמות את שמי הלילה.


רולס רויס קאלינן בלו שאדו • קרדיט: רולס רויס

ברולס רויס הגדילו לעשות והתקינו בתקרה לא פחות מ-1,183 "כוכבים" ש-799 מהם לבנים ו-384 מהם כחולים וכל אחד מהם מואר באמצעות סיב אופטי כדי לייצר מראה של שמי הלילה מעל ראשו של הנהג. מכיוון שמדובר במכונית רולס רויס, המושבים הקדמיים והאחוריים עוצבו באמצעות אומן אשר השווה להם מראה בהשראת כדור הארץ מן החלל, כאשר בכל מושב מוטבעים לא פחות משבעים וחמישה אלף פרטים שונים. לצד כל אלה, רולס רויס תציע גם קו מיוחד של אביזרים מיוחדים – למשל סט מזוודות תואם.

רולס-רויס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד