כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בניגוד לחוק

חבר בכת הקיצונית: תושב ירושלים נעצר בחשד שחיתן את ילדיו הקטינים

החשוד, תושב שכונת רמות בירושלים, חשוד כי במסגרת חברותו בכת  לב טהור הקיצונית חיתן את ילדיו הקטינים בניגוד לחוק | הבוקר הוא שוחרר ע"י בית המשפט בתנאים מגבילים

ארכיון
ארכיון

המשטרה עצרה אתמול (שלישי) חרדי קיצוני, תושב ירושלים כבן 65, בחשד שהשיא את ילדיו בזמן שהיו קטינים, בניגוד לחוק. במשטרה מייחסים לחשוד חברות בכת "לב טהור" הקיצונית, שמרבית פעילותה מתקיימת כיום מחוץ לגבולות ישראל.

במסגרת החקירה אספה המשטרה נגד החשוד, תושב שכונת רמות בבירה, עדויות ומסמכים שאישרו כי חיתן ילדיו הקטינים במהלך השנים. הבוקר, לבקשת המשטרה, בית משפט השלום בירושלים שחרר את החשוד בתנאים מגבילילם. בין היתר, נאסר על החשוד לצאת מהארץ למשך חודש ימים והוא יאלץ להפקיד את דרכוניו הזרים והישראלים. בנוסף, ימסור את הכתובת המדויקת בה ישהה במהלך שהותו בארץ ויפקיד סכום כסף תמורת שחרורו.

בתוך כך בתחילת השבוע הודיעה פרקליטות מחוז דרום כי הגישה לאחרונה כתב אישום נגד תושב הדרום בן 52, לאחר שהשיא את בתו הקטינה.

מכתב האישום שהגישה עו"ד רותם יוחנני עולה כי א.ס (22) פנה אל הנאשם וביקש את הסכמתו להינשא לבתו בת ה 16, הנתונה לאפוטרופסותו. בהתאם להסכמתו במהלך יוני 2022 נישאו השניים בחוג המשפחה. לנאשם יוחסה עבירה של השאת קטינה.

לב טהור נישואי קטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד