ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"לא מתרשמים מהאיומים"

סער ולוין התעמתו: "הפסקנו להיות תמימים"

שר המשפטים תקף במליאה את האופוזיציה בעקבות הצעת חוק משפטית: "אנחנו לא מתרשמים מהאיומים המאפיוזיים שאתם משמיעים כלפינו". לוין תקף את גדעון סער: "איזו צביעות, איזו בריונות ואיזה חוסר הגינות"

סער ולוין התעמתו: "הפסקנו להיות תמימים"
יריב לוין במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במקביל לשיחות בבית הנשיא, סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין תקף בחריפות במליאת הכנסת את האופוזיציה בעקבות הצעת חוק משפטית שהגיש ח"כ גלעד קריב מהעבודה לשוויון בפני החוק ואיסור הפליה.

לוין תקף: "הפסקנו להיות תמימים. אנחנו נתקן את מערכת המשפט. אנחנו לא מתרשמים מהאיומים המאפיוזיים שאתם משמיעים כלפינו".

לוין פנה לח"כ גדעון סער: "כל רגע אתה יוצא בהכרזות שאם הקואליציה תקדם איזה חוק, תפרשו מהשיחות אבל רצת למליאה לתמוך בהצעה הזאת. איזו צביעות, איזו בריונות ואיזה חוסר הגינות".

לוין המשיך ותקף: "אין אחד במדינה שלא רואה היום את האמת, מי באמת בא לשיחות בבית הנשיא עם רצון אמיתי, מי עצר ולא קידם חקיקה ומי מתנהג כאילו המדינה שלו? כאילו לא היו בחירות, כאילו אתם בעלי הבית ואתם בכלל ניצחתם".

סער השיב ללוין: "אתה רוצה להרוס את המדינה, לא ניתן לך. אתה מפוצץ את השיחות מהיום הראשון".

שר המשפטים לוין גם תקף את יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ ואמר: "אתם לא תוכלו יותר לומר ולספר לאנשים שאתם רוצים להגיע להסכמות. תתביישו לכם. אתם אלה שאמרתם אין חקיקה, ואתם עושים הפוך. תתביישו לכם. ח"כ בני גנץ, אולי תרעיד את המדינה כמו שאתה מאיים בבריונות בלתי נגמרת? מה זאת הצביעות הזאת".

 

יריב לוין הרפורמה המשפטית גדעון סער בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד