כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הילדים התרגשו

השר ארבל ביקר בבית הספר היהודי במדינה המוסלמית

שר הפנים והבריאות משה ארבל בביקור בבית הספר היהודי במדינה המוסלמית, השר פגש את שלוחי חב"ד, שוחח עם תלמידי בית הספר ונדהם לראות שבוגרי בית הספר במדינה המוסלמית הפכו לשלוחי הרבי מליובאוויטש

השר ארבל ביקר בבית הספר היהודי במדינה המוסלמית
השר ארבל בביקור צילום: באדיבות המצלם

שר הפנים והבריאות הרב משה ארבל קיים הבוקר (רביעי) סיור מיוחד בבית הספר חב"ד - אור אבנר באזרבייג'ן, במסגרת ביקור מדיני היסטורי שהוא עורך בימים אלה עם נשיא המדינה מר יצחק הרצוג במדינה המוסלמית.

השר ארבל, שלווה על ידי השליח ורב הקהילה היהודית הרב שניאור סגל, התקבל על ידי מאות תלמידי בית הספר בפתח המתחם, עם שירים יהודיים מרגשים.

בפתח הסיור, פגש השר ארבל את מנהל בית הספר ואת נציג משרד החינוך מטעם המדינה ושמע על ההתפתחות החינוכית המרשימה של המעצמה החינוכית.

בלב הביקור, סייר השר בין הכיתות ושוחח בעברית עם התלמידים והתרשם הן מלימודי העברית והן מרמת ידיעתם בתחומים מגוונים. השר סיפר לתלמידים סיפורי צדיקים ושיתף על הנעשה בארץ הקודש ובהמשך נהנה לשחק עם התלמידים ברחבת בית הספר.

לקראת סיום הביקור שמע השר נתונים מצוות בית הספר על הפירות העצומים שבית הספר, שנוסד על ידי הנגיד ר' לוי לבייב, מצמיח מידי שנה. השר גם פגש בוגרים של בית הספר שהפכו להיות במשך השנים לשלוחי הרבי בבאקו.

השר ארבל הביע את התפעלותו העצומה מהתלמידים ומתחושת השליחות הכבירה של צוות בית הספר ומהתמסרות המרגשת.

משה ארבל אזרבייג'אן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד