ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
תקף את "החזירים"

פריגוז'ין רתח: "איך אתם מעזים למל"טים להגיע למוסקבה?"

מנהל וגנר תקף את האליטה הרוסית בעקבות תקיפת מל"טים במוסקבה. ראש כוח שכירי החרב יבגני פריגוז'ין, פרסם הצהרה עמוסה בביקורת קשה המבקרת את כישלון ההגנה על מוסקבה מצד צבא רוסיה

פריגוז'ין רתח: "איך אתם מעזים למל"טים להגיע למוסקבה?"
זירת התקיפה צילום: צילום מסך

ראש כוח שכירי החרב של וגנר שוב מותח ביקורת על האליטה הצבאית והפוליטית הרוסית בעקבות מתקפת מל"טים על מוסקבה שפצעה שני אנשים, גרמה נזק לרכוש והותירה את התושבים זועמים על כך שהקרמלין לא הגן טוב יותר על עיר הבירה.

בהצהרה מלאה בהאשמות קשות שפרסם בטלגרם יבגני פריגוז'ין, שלוחמיו מילאו תפקיד מפתח במלחמה באוקראינה - האשים את התקפת המל"ט על פקידים המתגוררים בפרבר האמיד של מוסקבה, רובליובקה.

"אתם, משרד ההגנה, לא עשיתם דבר כדי לפתוח במתקפה", אמר פריגוז'ין בהצהרה. "איך אתם מעזים לאפשר למל"טים להגיע למוסקבה? מה אנשים רגילים עושים כשמל"טים עם חומר נפץ מתנגשים בחלונות שלהם?"

הוא זעם על התושבים של אזור רובליובקה היוקרתי בפרבריה המערביים של מוסקבה, שמקורבים לקרמלין וכביכול לא עשו כלום למנוע את ההתקפה. פריגוז'ין דיבר על ה"חלאות" וה"חזירים" שישבו בשקט בזמן שמוסקבה הותקפה.

בפוסט בטלגרם לאחר התקיפה ביום שלישי, אמר אלכסנדר חינשטיין, חבר בולט בפרלמנט הרוסי, כי שלושה מתוך שמונה מל"טים הופלו מעל רובליובקה, מל"ט אחד הופל במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד ממעונו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בנובו-אוגריובו.

ברובליובקה, יש את מחירי הנדל"ן הגבוהים בעולם, והיא ביתם של חלק גדול מהאליטה הפוליטית, העסקית והתרבותית של רוסיה. על פי דיווחים, הנשיא לשעבר דמיטרי מדבדב וראש הממשלה מיכאיל מישוסטין מחזיקים בתים ברובליובקה, לצד רבים מאנשי העסקים העשירים ביותר ברוסיה.

תקיפה מל"טים מלחמת אוקראינה רוסיה מוסקבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד