י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כל הטוב הזה פעמיים?

ללמוד מהטובים ביותר: 4 סיבות ללימודי תואר שני באוניברסיטה העברית

מה מביא אנשים ללמוד תואר שני. מה הן המעלות של התואר השני והאם ניתן לעשות תואר שני בכל תחום. האם ישנם תחומים שבהם חייבים ללמוד תואר שני כדי למצוא עבודה. היועצים של העברית מפרטים 4 סיבות לבחירה בתואר שני

ללמוד מהטובים ביותר: 4 סיבות ללימודי תואר שני באוניברסיטה העברית
האוניברסיטה העברית צילום: Mendy Hechtman/Flash90

ללמוד מהטובים ביותר

האוניברסיטה העברית נחשבת לאוניברסיטה המובילה בישראל ומדורגת במקום ה- 90 מבין האוניברסיטאות המובילות בעולם (על פי מדד שנגחאי). הכרה זו מבטאת את מעמדה של האוניברסיטה בקהילה המדעית הבינלאומית, ואת המוניטין לו היא זוכה כאוניברסיטת המחקר המובילה בישראל.

מאז הקמתה, ניצבים חוקרי וחוקרות האוניברסיטה בחזית המחקר העולמי ואף זכו לאורך השנים בפרסים יוקרתיים רבים, ביניהם: שמונה פרסי נובל ומאות רבות של פרסי ישראל. לאורך השנים למדו בה רבים ממנהיגות ומנהיגי המדינה והמשק. מעבר להישגיה האקדמיים שלא יסולאו בפז, נאמדת תרומתה הכלכלית הישירה של האוניברסיטה העברית למשק הישראלי ולכלכלת ירושלים בפרט במיליארדי שקלים בשנה.

אצלנו בעברית, תקבלו את הכלים הטובים ביותר ללמידה ומחקר ותהפכו לחלק מקהילה המובילה מזה עשרות שנים את שוק התעסוקה, הנהגת המדינה, השירות הציבורי והמגזר הפרטי.

היצע נרחב של למעלה מ- 100 חוגים ותוכניות לימוד

באוניברסיטה העברית קשת רחבה ומגוונת של מסלולי לימוד והתמחות ב- 4 קמפוסים שונים- הר הצופים, גבעת רם, עין כרם והפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה ברחובות.

ההיצע והמגוון מאפשרים לתת מענה לכל תחום שיכול לענין כל אחת ואחד מכם: ממדעי החברה, ועד מדעי הרוח, מרפואה ועד ביוטק, ממנהל עסקים ועד עבודה סוציאלית, ממקרא ועד תזונה.
ההיצע האקדמי כולל גם תוכניות לימוד למצטיינים כמו: תוכנית אמירים במדעי הטבע, תוכנית מצוינות במדעי התרופה ותוכנית אלפא שהיא מסלול ישיר לתואר שני במנהל עסקים. בנוסף, קיימות גם תוכניות ייחודיות המשלבות בין תחומי לימוד, כמו- תוכנית פכ"מ (פילוסופיה, כלכלה ומדע המדינה), תואר משותף במשפטים ועבודה סוציאלית ותואר במדעי הקוגניציה (פסיכולוגיה, בלשנות, פילוסופיה, לוגיקה ומדעי המוח). 

לכל צירופי החוגים ותוכניות הלימוד לחצו כאן

האוניברסיטה שפיצחה את אתגר מפגש הזהות החרדית והאקדמיה

מתוך הכרה בחשיבות שילובם של מגזרים שונים באקדמיה, מפעילה האוניברסיטה מערך תמיכה רחב המסייע לסטודנטים וסטודנטיות חרדיות במהלך הלימודים כמו גם בהשמה לקריירה איכותית. מערך התמיכה כולל ייעוץ אקדמי, סיוע בשעות הוראה וכמובן מעטפת רחבה של מלגות לשכר לימוד מלא או חלקי וסיוע בדמי במחיה. 

בתוך כך, תלמידי ותלמידות החברה החרדית מוזמנים להצטרף לתוכניות ׳צוותא׳ ו׳שלוחי ציבור׳. תוכניות אלו מטפחות קבוצת זהות, שייכות, ותמיכה חברתית, ומהוות פלטפורמה לעיון, לשיח ולשיתוף בהתמודדות עם אתגרי מפגש הזהות החרדית והעולם האקדמי. השתתפות בתוכניות אלו גם כן מזכה במלגות רחבות.

משדרגים את קורות החיים

תואר מוסמך מהאוניברסיטה העברית מהווה בעשורים האחרונים את שער הכניסה לתפקידים בכירים במגזר העסקי ובשירות הציבורי, ומעניק יתרון ברור להמשך המחקר באקדמיה. שכן, בוגרי האוניברסיטה העברית נחשבים לצמרת של בוגרי ההשכלה הגבוהה. לא בכדי, האוניברסיטה העברית מדורגת במקום ה-62 בעולם ובמקום הראשון בישראל במוכנות הבוגרים לשוק העבודה.

האוניברסיטה העברית לימודים לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד