א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
תקרית חריגה בבנימין

מחבלים ירו על עמדת צה"ל, אב ופעוט פלסטינים נפצעו קשה

המחבלים פתחו באש לעבר עמדת צה"ל סמוך לנווה צוף שבבנימין. הירי פגע בפעוט פלסטיני ואביו, שמצבם מוגדר אנוש וקשה

מחבלים ירו על עמדת צה"ל, אב ופעוט פלסטינים נפצעו קשה
פינוי הפעוט צילום: דוברות בנימין

מחבלים פלסטינים פתחו הערב (חמישי) בירי לעבר עמדת צה"ל עמדת צה"ל בבנימין וגרמו לפציעתם של פעוט פלסטיני ואביו. מצבו של הפעוט מוגדר אנוש, האב במצב קשה.

האירוע החריג התרחש בכביש כביש 465 סמוך ליישוב נווה צוף. המחבלים, שהספיקו להימלט, ביצעו ירי לעבר ה'פילבוקס' בו היו לוחמי צה"ל. האב ובנו הפעוט שחלפו במקום נפגעו מהירי והועברו לטיפול בידי צוותי הרפואה הישראלים. לא היו נפגעים בקרב כוחות הביטחון. בשל הפיגוע, תושבי בנימין עודכנו כי כביש מספר 465 נחסם לתנועה מכיכר נווה אח"י לכיוון מזרח. כמו כן יתכנו שיבושים בתחבורה הציבורית.

ממד"א נמסר כי בשעה 20:52 התקבל דיווח על 2 פצועים מירי בכביש 465 סמוך לחלמיש. חובשים ופראמדיקים של הארגון בשיתוף כוח רפואה של צה"ל מעניקים במקום טיפול רפואי לפצועים פלשתינאים, בהם ילד בן 3 במצב אנוש וגבר כבן 40 במצב קשה. מסוק הוזנק לאירוע.

חובש בכיר במד"א, גדי אמיתון סיפר: "תושבים בישוב שמעו את קולות הירי ודיווחו על האירוע ואני הוזנקתי למקום ע"י מוקד מד"א. הגענו לכיכר הכניסה המזרחית של הישוב וראינו את הגבר והתינוק שוכבים על המדרכה כשהם סובלים מפצעי ירי בגופם. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירות דימומים וחבישות. הגבר פונה ע"י אמבולנס של הסהר האדום לשטחי הרשות. ואנחנו ביצענו פעולות החייאה בתינוק שהיה מחוסר הכרה. יחד עם כוח רפואה צבאי שהגיע למקום נלחמנו על חייו עד שליבו חזר לפעום. תיאמנו נקודת חבירה עם מסוק שנחת בסמוך והוא מפנה את התינוק לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

פיגוע ירי פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד