כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ליל הדמים

פצועים אנוש וקשה בחמש תאונות דרכים ברחבי הארץ

בחמש תאונות דרכים שהתרחשו הלילה ברחבי הארץ, נפצעו כמה בני אדם באורח אנוש וקשה | צעיר וצעירה נפצעו בתאונת דרכים עצמית בצומת גולומב בירושלים. לפי מתנדב הצלה הם עפו למרחק כ-50 מטרים מהאופנוע עליו רכבו ונפצעו באורח אנוש וקשה | ארבעה נפגעו בהתנגשות בעמדת תידלוק; שניים מהם במצב קשה

פצועים אנוש וקשה בחמש תאונות דרכים ברחבי הארץ
התנגשות רכב בתחנת דלק בביר אל מכסור צילום: תיעוד מבצעי מד"א

כונני מד"א - צוות הצלה הוזעקו הלילה (שישי) לצומת גולומב בירושלים, בעקבות דיווח על תאונת דרכים קשה.

מתנדב 'צוות הצלה', חקי הר כסף סיפר: "כשהגעתי לזירת תאונת הדרכים ראיתי צעיר וצעירה מוטלים על הכביש במצב אנוש וקשה, לאחר שנפגעו בתאונת דרכים עצמית עם האופנוע עליו רכבו והיו מוטלים במרחק של כ-50 מטרים מהאופנוע. יחד עם חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א התחלנו מיידית לבצע פעולות החייאה מתקדמות בצעירה כבת 20 מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית במצב אנוש, והענקנו סיוע רפואי ראשוני לגבר כבן 25 עם חבלות חזה וגפיים במצב קשה".

ניידות טיפול נמרץ של מד"א פינו צעירה כבת 20 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לחדר הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם בעיר וגבר כבן 25 עם חבלות חזה וגפיים במצב קשה לחדר הטראומה בבית החולים שערי צדק בעיר.

רוכב אופנוע נפגע מרכב בחיפה

בתאונה נוספת שהתרחשה ברחוב הרצל בחיפה, נפגע רוכב אופנוע כבן 20 שנפצע באורח בינוני וסבל מחבלות בפלג גופו העליון. הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים בני ציון בעיר.

חובש הצלה ישראל ויסבלום שהגיע ראשון למקום דיווח: "כשהגעתי למקום, מצאתי רוכב אופנוע, צעיר כבן 20, כשהוא שוכב על הכביש וסובל מחבלות בפלג גופו העליון, לאחר שנפגע מרכב. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים בני ציון בעיר."

כביש 5: רוכב אופנוע נפצע קשה בתאונה עצמית

צוות אמבולנס וחובשים של איחוד הצלה העניקו הלילה סיוע ראשוני לרוכב אופנוע כבן 35 שנפצע קשות כתוצאה מתאונה עצמית בכביש 5 סמוך לבית העלמין ירקון.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 01:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על רוכב אופנוע ששכב על הכביש, סמוך לבית העלמין בדרך זבולון המר בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח בילינסון, גבר כבן 35 במצב קשה, עם חבלת ראש.

שני רכבים התנגשו - בן 20 במצב קשה

דובר מד"א, זכי הלר דיווח כי הלילה בשעה 03:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על תאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 35 סמוך לצומת פלוגות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים ברזילי באשקלון, צעיר כבן 20 במצב קשה, מעורפל הכרה, עם חבלה רב מערכתית.

ארבעה פצועים קשה ובינוני בהתנגשות בעמדת תידלוק

בשעה 04:04 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על רכב שהתנגש בעוצמה בעמדת תידלוק בתחנת דלק בביר אל מכסור. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים ארבעה פצועים בשנות בשלושים, בהם: שני גברים במצב קשה מורדמים ומונשמים, אישה במצב בינוני עד קשה, וגבר במצב קל עד בינוני.

חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א, מיקי רידר סיפר: "ראינו רכב מעוך לחלוטין שהתנגש בעמדת תידלוק שעפה, מהרכב חולצו 4 נוסעים, שני גברים בשנות השלושים היו מחוסרי הכרה וסבלו מחבלה רב מערכתית, אישה כבת שלושים הייתה בהכרה מלאה וסבלה מחבלות, וגבר נוסף היה בהכרה מלאה ומצבו הוגדר קל עד בינוני, לאחר טיפול ראשוני בשטח, פינינו את הפצועים לבית חולים."

רוכבי אופנוע פצועה אנוש תאונת אופנוע תאונה עצמית תאונות דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד