במקרה של איחוד בין מרצ לעבודה, אז לשאלה, "אם היו מתקיימות היום בחירות חדשות לכנסת, למי היית מצביע?" התשובות היו: המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ – 28 מנדטים, הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו – 26, יש עתיד בראשות ראש האופוזיציה יאיר לפיד 15 מנדטים.

מפלגת ש"ס בראשות היו"ר אריה דרעי 9 מנדטים, רשימה משותפת של העבודה ומרצ – 8 מנדטים, יהדות התורה – 7, הציונות הדתית – 6 מנדטים, ישראל ביתנו– 6 מנדטים, חד"ש־תע"ל – 5 מנדטים, עוצמה יהודית – 4 מנדטים ורע"ם - 5 מנדטים.

במידה ותהיה ריצה של שתי המפלגות בנפרד, העבודה לא עוברת את אחוז החסימה. במקרה כזה המחנה הממלכתי זוכה ל־29 מנדטים, הליכוד ל־26 ויש עתיד ל־18.

הסקר בחן גם מה עמדת הציבור לגבי ההתאמה לראשות הממשלה, והנתונים נשארים יציבים כאשר גם הפעם בני גנץ מוביל עם 43% שמעדיפים אותו, לעומת 39% הסבורים כי בנימין נתניהו הוא המתאים יותר.

מפילוח התשובות עולה כי גנץ מוביל בין היתר, זאת מאחר ש־14% ממי שהצביעו למפלגות המרכיבות את הקואליציה חושבים כי הוא ראוי יותר להיות ראש ממשלה.

לעומתם, רק 4% מאלו אשר הצביעו בבחירות האחרונות למפלגות האופוזיציה חושבים שראש הממשלה נתניהו מתאים יותר להיות ראש ממשלה.

בסקר האינטרנטי, אשר נערך אתמול ושלשום, השתתפו 506 משתתפים, והוא בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מגיל 18 ומעלה, יהודים וערבים כאחד. טעות הדגימה המרבית בסקר עומדת על 4.3%.