כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
24 שעות הגנה

מאבטחים הוצמדו לראש המועצה הדתי בגלל חיזבאללה

ארגון הטרור "כוחות הגליל - הזאבים הבודדים" המקושר לחיזבאללה, פרסם איומים וקריאה לרצוח את ראש מועצת שומרון יוסי דגן בתגובה לכך המשטרה העלתה דגן למאוים דרגה 6 והצמידה מאבטחים 24 שעות עליו ועל ביתו. דגן: "לא יפחידו אותנו, נמשיך לבנות את השומרון"

מאבטחים הוצמדו לראש המועצה הדתי בגלל חיזבאללה
יוסי דגן באירוע ירי לצד תושבים צילום: עדו זאבי

ארגון הטרור "כוחות הגליל - זאבים בודדים" שמקורו במחנות הפליטים הפלסטינים בסוריה ומקושר לארגון החיזבאללה, הוציא פרסומי איום ברשתות הפלסטיניות בהם נשבעו כי ירצחו את ראש מועצת שומרון יוסי דגן וקראו להתנקש בחייו. באיום שפורסם ארגון הטרור מתייחס להספד שנשא דגן בהלווייתו הרוג הפיגוע מאיר תמרי הי"ד, בו הוא אמר: "גם אם נצטרך ללעוס את הסלעים ניאחז בשומרון".

בעקבות כך פרסם ארגון הטרור ברשתות הפלסטיניות סרטון ובו נאמר: "יוסי דגן, אתה נשבע לאכול סלעים. נשבעים שאתה תמות כמו שימות חזירים - הו חזיר של שבת - מותך קרוב בשומרון". ובסרטון מופיעה תמונה של ראשו של דגן על רקע אקדח המכוון לראשו עם המלל: "יוסי דגן, אתה תישרף למוות חזיר שבת, הדייט (התאריך) שלך בקרוב מאוד".

האיומים של ארגון הטרור "כוחות הגליל - זאבים בודדים"

בעקבות כך יצרו גורמים בכירים במשטרה קשר עם יוסי דגן הודיעו לו על קריאת ארגון הטרור להתנקש בחייו, וקיימו הערכת מאוימים בעקבותיו הוכרז שוב כאישיות מאוימת בדרגה הגבוהה ביותר - דרגה 6, למעלה משר ובאופן מיידי הוצמדו לו מאבטחים חמושים ושמירה על ביתו.

דגן הוכרז מספר פעמים בשנתיים האחרונות כמאוים בדרגה הגבוהה ביותר. לפני 7 חודשים גדודי חללי אל אקצא של הפת"ח, פרסמו כרזה עם תמונות של יוסי דגן מזירת הירי בהפגנה שקיימו תושבים כנגד הטרור סמוך לחווארה. בתמונה נראה דגן שולף אקדח כדי להגן על ילדים בשעת ירי של מחבלים, ומעליו ציור של כוונת ירי על ראשו. הדברים הצטרפו לקריאות קודמות של החמאס וגוב האריות לרצוח את דגן.

יוסי דגן טרור פלסטיני איומים ברצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד