כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
פעולות החייאה

בני ברק: פעוטה נמצאה ללא הכרה, מצבה אנוש

כוחות ההצלה הוזעקו על ידי בני משפחתה של הפעוטה, שאיתרו אותה כשהיא ללא הכרה | מתנדבי ההצלה ביצעו בה פעולות החייאה והצליחו להשיב את הדופק | מצבה מוגדר אנוש

בני ברק: פעוטה נמצאה ללא הכרה, מצבה אנוש
צוותי הצלה, ארכיון צילום: דוברות איחוד הצלה

פעוטה כבת שנה אותרה היום (שישי) כשהיא ללא הכרה בביתה שברחוב חזון איש בבני ברק. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום על ידי בני המשפחה ביצעו בה פעולות החייאה והיא פונתה לבית החולים, כשמצבה מוגדר אנוש.

ארגון הצלה מסר כי כוננים הוזעקו בצהריים לבית בבני ברק, בעקבות דיווח על פעוטה מחוסרת הכרה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה ממושכות בפעוטה כבת שנה, ולאחר שחזר הדופק היא פונתה בניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

"כשהגענו למקום הובאה אלינו פעוטה כבת שנה מחוסרת הכרה ללא דופק ונשימה", סיפרו יו"ר הצלה אשר שלומוביץ וחובשי הצלה שמואל רוטנברג ודודי גליק שהגיעו ראשונים למקום.

"יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות, אשר כללו מתן תרופות מצילות חיים, ולאחר שחזר הדופק היא פונתה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים שיבא בתל השומר", הוסיפו החובשים.

אבי וילמן ואהרן באואר חובשי איחוד הצלה מסרו: "ביצענו בה פעולות החייאה וכשלמרבה הנס שב לבה לפעום והיא פונתה לבית החולים שיבא-תל השומר במצב קשה. עקב אופי האירוע פעלו במקום גם צוותי חוסן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

החייאה איחוד הצלה פעוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד