כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"ייבדק עד תום"

נתניהו: "האירוע הקטלני בגבול מצרים הוא חמור וחריג"

עם צאת השבת החלו לזרום התגובות על הפיגוע הקשה בגבול מצרים. נתניהו: "אירוע חמור וחריג ויבדק עד תום". הרצוג: "נחרדנו מהידיעה על נפילתם של לוחמת ושני לוחמי צה״ל בתקריות הבוקר בגבול מצרים"

נתניהו: "האירוע הקטלני בגבול מצרים הוא חמור וחריג"
הרמטכ"ל בגבול צילום: דובר צה"ל

במערכת הפוליטית והמדינית מגיבים עם צאת השבת לפיגוע הירי הקשה בגבול מצרים בו נהרגו שלושה לוחמי צה"ל,  ושיגרו תנחומים למשפחות ההרוגים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "האירוע הקטלני בגבול מצרים במהלך השבת הוא חמור וחריג ויבדק עד תום. אני מבקש לשבח את כוחותינו שחתרו למגע וחיסלו את המחבל".

נתניהו הוסיף: "יחד עם כל עם ישראל אני מבקש להשתתף בצער המשפחות של סמל ליה בן נון ז״ל, סמ"ר אוהד דהן ז״ל, והלוחם הנוסף ששמו טרם הותר לפרסום, ולאחל החלמה לפצועים. ליבנו עם המשפחות ביגונם העומק".

נשיא המדינה יצחק הרצוג הגיב: "שבת כה עצובה. נחרדנו מהידיעה על נפילתם של לוחמת ושני לוחמי צה״ל בתקריות הבוקר בגבול מצרים. אין מילים שיתארו את הכאב והאובדן. יחד עם העם כולו אני שולח תנחומים כנים למשפחותיהם ומשתתף באבלן בשעה קשה זו. ננצור את זכרם ונמשיך להגן על גבולותינו בנחישות".

שר הביטחון יואב גלנט אמר: "כואב את נפילת שלושת הלוחמים בתקרית בגבול מצרים. חיילי צה״ל ביצעו את משימותיהם במסירות אך האירוע הסתיים עם תוצאות קשות. לבי עם המשפחות בשעתן הקשה ביותר. קיימתי הערכת מצב עם הרמטכ״ל - צה״ל יתחקר את האירוע כנדרש. בוטח בלוחמי ובמפקדי צה״ל הממשיכים בביצוע משימותיהם בנחישות ובהתמדה".

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה אמר: "אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק ליבי לבני משפחותיהם של סמל ליה בן נון ז"ל, סמל-ראשון אוהד דהן ז"ל והלוחם הנוסף ששמו טרם הותר לפרסום, אשר נפלו על הגנת המדינה בתקרית בגבול מצרים".

אוחנה הוסיף: "עם ישראל כולו כואב את אובדנכם, מחבק אתכם ומשתתף בצערכם. תהא נשמתם של ליה, אוהד והלוחם הנוסף צרורה בצרור החיים.

בשעה קשה זו אני מבקש לחזק גם את אחיהם ואחיותיהם לנשק של הנופלים הממשיכים לשמור על שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל ועל גבולות המדינה. עם ישראל אוהב אתכם".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב: "שבת קשה. שלושה חיילים שיצאו מהבית כדי להגן על מדינת ישראל, נפלו במהלך פעילותם, על ידי מרצח שפל. כואב יחד עם כל אזרחי ישראל את מותם הטראגי ושולח תנחומים לבני המשפחה שאיבדו את היקר להם מכל. עם ישראל אוהב אתכם, מחבק אתכם, בוכה איתכם וכואב את כאבכם".

 

 

יצחק הרצוג בנימין נתניהו אמיר אוחנה איתמר בן גביר יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד