י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אדם מת מהלך"

גבר נעצר לאחר שאיים להרוג סנאטור אמריקאי

גבר מניו המפשייר נעצר לאחר שאיים להרוג את סנאטור אמריקאי. בהודעת דואר קולי אמר האיש לסנאטור שהוא "אדם מת מהלך", כך לפי מסמכי בית המשפט. הוא כעס על חסימת הקידום הצבאי שלו

גבר נעצר לאחר שאיים להרוג סנאטור אמריקאי
רובה צלפים: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אדם מניו המפשייר צפוי לעד 10 שנות מאסר לאחר שאיים להרוג סנאטור בארצות הברית מכיוון שכעס על כך שהסנאטור "חסם קידומו הצבאי", כך לפי מסמכי בית המשפט הפדרלי.

משרד התובע של ארה"ב עבור מחוז ניו המפשייר הודיע ​​ביום שישי האחרון כי בריאן לנדרי, בן 66 מפרנקלין ניו המפשייר הואשם באיומים לתקוף, לחטוף או לרצוח פקיד אמריקאי.

לנדרי התקשר למשרד הסנאטור ב-17 במאי והשאיר הודעת דואר קולי מאיימת, כך לפי מסמכי בית המשפט. שמו של הסנאטור שאוים על ידי מר לנדרי לא צוין במסמכי בית המשפט, הסנאטור מכהן בתפקידו מאז ינואר 2021.

"היי טיפש, אני צלף ותיק" אמר מר לנדרי בתא הקולי. "אלא אם כן תשנה את דרכיך, כיוונתי את הטווח שלי לכיוונך ואני בא לקחת אותך. אתה איש מת מהלך" הוא אמר, והוסיף כמה קללות.

החוקרים איתרו את לנדרי מהר מאד, לנדרי נחקר והודה שהתקשר ללשכת הסנאטור, אם כי בתחילה אמר שהוא לא זוכר מה אמר בהודעה. במהלך החקירה, לנדרי אמר לחוקרים כי הוא "כועס מאוד על פוליטיקאים מסוימים על הטיפול שלהם בתוכניות זכאות לחיילים משוחררים", לנדרי אמר לחוקרים שהוא התקשר ללשכת הסנאטור מכיוון ששמע שהסנאטור "חוסם קידום צבאי".

לנדרי אמור להופיע בבית המשפט המחוזי של ארה"ב בניו המפשייר ב-12 ביולי, אם יורשע, לנדרי עלול לעמוד בפני עונשים הכוללים עד 10 שנות מאסר, יחד עם שלוש שנות שחרור בפיקוח, וקנס של עד 250,000 דולר.

סנאטור ארה''ב ניו המפשייר איום ברצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד