י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
אבדות קשות לפוטין

לפחות 20 בני אדם כולל ילדים נפצעו בתקיפה רוסית

לפחות 20 בני אדם, כולל ילדים, נפצעו בתקיפה רוסית קטלנית על אזרחים ליד דניפרו. הפיצוץ פגע בבניין מגורים בן שתי קומות. אנשים נלכדו מתחת להריסות

לפחות 20 בני אדם כולל ילדים נפצעו בתקיפה רוסית
זירת התקיפה הרוסית צילום: לשכת נשיא אוקראינה

תקיפה רוסית בשבת פצעה לפחות 20 בני אדם באזור דניפרו באוקראינה, כך אמר סריי ליסק, ראש הממשל הצבאי של האזור. חמישה ילדים היו בין הפצועים.

ליסק אמר כי הפיצוץ הרעיד את פידהורודן - עיירה על שפת הנהר מחוץ לדניפרו, אחת הערים הגדולות באוקראינה. הפיצוץ פגע בבניין מגורים בן שתי קומות, ולכד אנשים מתחת להריסות.

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי האשים את הכוחות הרוסיים בפגיעה בבניינים, ואמר אתמול בטלגרם שאנשים עדיין קבורים בהריסות. שירותי החירום של אוקראינה מסרו כי שני בניינים עלו באש לאחר שנפגעו, אך השריפות כבר כובתו.

בינתיים רוסיה ממשיכה לסבול אבידות משמעותיות במהלך הלחימה סביב בחמוט במזרח אוקראינה, כך אמר מפקד כוחות היבשה של אוקראינה, אולכסנדר סירסקיי ביום שבת לאחר שביקר את הכוחות בקו החזית.

"האויב ממשיך לסבול אבדות משמעותיות בבחמוט", אמר סירסקי "כוחות ההגנה (מאוקראינה) ממשיכים להילחם. אנחנו ננצח". דבריו של סירסקי הגיעו יום לאחר שיבגני פריגוז'ין, מנהיג החברה הצבאית הפרטית הרוסית וגנר, אמר כי 99% מחייליו עזבו את בחמוט לאחר שהעבירו את עמדותיהם לחיילים מהצבא הרוסי.

מלחמת אוקראינה רוסיה כח וגנר פצועים צבא אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד