כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"המון חוסר כבוד לראש הממשלה"

המגיש שערק מסביר: זו הסיבה שהרייטינג של ערוץ 14 נוסק

"ביחסים בין נתניהו לבין התקשורת יש המון חוסר כבוד לראש הממשלה", כך אמיר איבגי שערק מ'ערוץ 12' ל'ערוץ 14' שגם מסביר מזווית ראייתו את הנסיקה המטאורית של הערוץ אליו עבר: "הרייטינג הוא חלק מהתהליכים הפוליטיים שאנחנו היינו עדים להם בשלוש-ארבע השנים האחרונות"

המגיש שערק מסביר: זו הסיבה שהרייטינג של ערוץ 14 נוסק
אולפן ערוץ 14 צילום: צילום מסך

במלאות 20 שנות הגשה טלווזיונית איש התקשורת הימני אמיר איבגי שערק מפאנל 'אולפן שישי' ב'ערוץ 12' להגשת הרצועה בשבע בערב ב'ערוץ 14', העניק ראיון לכתב הברנז'ה של 'וואלה' דוד ורטהיים בפודקאסט של 'המכון הישראלי לעיתונות' ובו התייחס לשלל נושאים שלא כולם מעיזים לדבר עליהם בפומבי על השולחן ללא כחל וסרק.

במהלך הראיון מבקר איבגי את התייחסות התקשורת ברובה לאיש והאגדה בנימין נתניהו. לדבריו: "ביחסים בין נתניהו לבין התקשורת יש המון חוסר כבוד לראש הממשלה. ראיינתי את בנימין נתניהו אולי שלוש או ארבע פעמים במהלך מערכות הבחירות האחרונות, דווקא בגלי צה"ל. ותבחן את השאלות שלי שם אם הן לא היו מספיק ביקורתיות או לא היו מספיק ענייניות. אבל הן היו מכבדות, ואני חושב שזה משהו שהתקשורת הישראלית קצת איבדה ביחס לנתניהו".

עוד הוסיף איבגי שמגיש את יומן הצהריים בגל"צ ואמר: "לא מכבדים אותו, פשוט לא מכבדים אותו, והוא ראש ממשלה. אפשר לשאול את השאלות הנוקבות ואת השאלות הקשות אבל עדיין מתוך איזשהו מקום של כבוד".

אמיר איבגי בערוץ 14 (צילום מסך)

על ההצלחה המסחררת והיזנוק ברייטינג של ערוץ 14 בחודשים האחרונים, אומר איבגי: "תראה, קורה משהו אדיר עם ערוץ 14 בחודשים האחרונים. הרייטינג הוא חלק מהתהליכים הפוליטיים שאנחנו היינו עדים להם בשלוש-ארבע השנים האחרונות בחברה הישראלית, בפוליטיקה הישראלית, וההשקעה מאד גדולה בערוץ 14 בסיבוב הזה התחברה עם התהליכים האלה, והובילה לטלוויזיה מצוינת. הרצון הזה לייצר ערוץ חדשות עם כל הקשיים וגם עם העובדה שיש שם דברים שעדיין נבנים, זה מתחבר למשהו שנראה לי בנקודת הזמן הזאת כאיש מקצוע כאתגר מאוד מאוד גדול והייתי רוצה לקחת חלק ממנו", בכך הוא בעצם מסביר את החלטתו לשוב לערוץ שבו הגיש בגלגולו הקודם ב'ערוץ 20'.

עוד אומר אמיר איבגי לדוד ורטהיים על ההצלחה הגדולה של 'ערוץ 14': "אתה פספסת עוד אירוע מאוד מאוד גדול בפוליטיקה הישראלית וזאת השנה וחצי שהימין היה באופוזיציה. אני חושב שדווקא בתקופה הזאת הייתה הפריחה והפריצה היותר גדולה של ערוץ 14 שציבור מאוד מאוד גדול מצא במקום הזה ביטוי לכאב שלו את אובדן השלטון. ואנחנו לא מדברים על ציבור קטן אלא על ציבור שבסופו של דבר איך שלא תגלגל את המספרים הוא הרוב בישראל. הימין הוא הרוב בישראל, והתחושות האלה במשך השנה וחצי באופוזיציה העצימו מאוד גם את התהליך הזה בתוך ערוץ 14, זאת הייתה הנקודה שראית את ההצטרפות היותר גדולה של צופים לערוץ בפרק הזמן הזה".

על כך שאין גיוון וכי אין ביקורת על הממשלה, אומר איבגי: "יש ביקורת שמבקשת מהממשלה ליישם מדיניות או הבטחות של הבחירות, יש ביקורת בערוץ 14 גם בסוגיית יוקר המחייה. אני מוצא ביקורת בערוץ 14 גם כשמבקשים ליישם את הרפורמה המשפטית. כן, זאת הבטחת ימין, זה דבר שיושב על הסנטימנט של הימין, אנחנו רוצים לראות את המציאות הזאת מתרחשת ואם יש ביקורת כזאת מבפנים, אז היא לגיטימית. יכול להיות שהיא לא לרוחו של מישהו שהמחשבות שלו או הדעות שלו הן שמאל והוא לא רוצה לראות את הדברים האלה. אבל מקרב אנשי הימין, אני חושב שהביקורת הזאת היא מאוד מאוד בריאה". כך איבגי לפודקאסט 'המכון הישראלי לעיתונות'.

ערוץ 14 אמיר איבגי רייטינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד