ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
רק קדימון

בית שמש: החברה הכלכלית ממשיכה את תנופת הצמיחה עם יציבות ופרויקטים מרשימים

בישיבת דירקטוריון של החברה הכלכלית בבית שמש שנערכה השבוע נחשפו הנתונים מהפעילות במהלך השנה החולפת • רה"ע ד"ר עליזה בלוך: "הנתונים המחמיאים הם רק קדימון למה שמצפה לנו בעז"ה השנה"

בית שמש: החברה הכלכלית ממשיכה את תנופת הצמיחה עם יציבות ופרויקטים מרשימים
עיריית בית שמש צילום: החברה הכלכלית

שנת הכספים החולפת הוכיחה פעם נוספת את עוצמתה של החברה הכלכלית והתנופה החיובית שהיא עוברת בה. בתקופה זו, החברה התרחבה וגדלה בקצב יוצא דופן, בעקבות צמיחה מרשימה בפעילותה הכלכלית. ניתוח הנתונים מראה על עלייה של כ-10% בהיקף הפעילות של החברה לעומת שנה קודמת, מה שמעיד על הצלחתה המתמשכת והחזקתה בשוק הכלכלי. בישיבת הדירקטוריון של החברה, שהתקיימה השבוע התקבל סיכום הפעילות של השנה החולפת ותכניות העתיד.

בינוי מוסדות חינוך וציבור: החברה צברה הזמנות רבות בתחום בינוי מוסדות חינוך וציבור, כמו כיתות, גני ילדים, מעונות ובתי כנסת. סה"כ, היקף ההזמנות הגיע לכ-850 מיליון ₪, אשר מתוכם כ-150 מיליון ₪ כבר בשלב הביצוע. הפרויקטים בתחום זה מעניקים לחברה ביטחון פיננסי נרחב ומצביעים על הצלחתה בתחום הבנייה והתשתיות.

אולפנת נוגה ובניין העירייה: כחלק מפעילות החברה, התחיל ביצוע הקמת אולפנת נוגה ובניית בניין עירייה חדש. ההשקעה בפרויקט זה מגיעה לכ-150 מיליון ₪ והוא מתקדם בקצב מרשים. העירייה החדשה תהווה שדרוג חשוב במערך השירות שניתן לתושבי העיר

פרויקט הקאנטרי: פרויקט הקאנטרי הוא אחד מהפרויקטים המרשימים בסדר היום שמסתכם בעלות של מעל 30 מיליון ₪, הפרויקט החדש צפוי להיות מרכז חשוב לתחום התרבות והפנאי בעיר.

אזורי התעשיה: במטרה לשפר את הפוטנציאל הכלכלי של העיר, ממשיכה החברה בהקמתם אזורי תעשיה חדשים. ב"ישעי" ו"לביא" יוקמו אזורי תעשיה בעלי ערך בהשקעה של למעלה מ- 200 מיליון ₪. הפרויקטים יספקו מגוון מקומות עבודה חדשים ויתרמו לפיתוח תעשיות מגוונות בעיר.

תשתיות נוספות: כחלק מהפעילות המתמשכת של החברה, מנהלת החכ"ל פרויקטים של תשתיות ברחבי העיר. מדובר בסכום של כ-60 מיליון ₪ אשר הושקעו בתשתיות שונות ומגוונות ברחבי העיר. התשתיות החדשות והמשופצות ישפרו משמעותית את איכות החיים של כלל התושבים בעיר.

הסיכום המרשים של הפעילות המקצועית והעשייה המתמדת של "החברה הכלכלית" המתמודדת בהצלחה עם אתגרי התפעול והצמיחה בשלל פרויקטים חשובים ומאתגרים בתחום הבנייה והתשתיות בעיר, מדגיש יותר מכל את ההצלחה הפיננסית שלה.

"החברה ממשיכה להתקדם בפרויקטים גדולים ומגוונים יחד עם עובדי הצוות המקצועי שבעבודה מאומצת עושים את ההבדל הגדול", אומר הממונה על החכ"ל חבר המועצה הרב אברהם פרנקל, "מגמת הצמיחה החיובית תימשך ובעז"ה אף תכפיל את עצמה בשנה הנוכחית. יחד נמשיך בעשייה המוצלחת והצמיחה הגואה בפרויקטים הרחבים ברחבי העיר".

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "אני מתרגשת לקבל את הדוח המקצועי והמרשים של החברה הכלכלית על פעילותה בשנת הכספים החולפת. התוצאות המצוינות מעידות על מערך העבודה המקצועי והמאומץ של צוות העובדים ובראשם המנכ"ל. הנתונים המחמיאים וההישגים המרשימים מאשרים את יכולת החברה להתמודד עם אתגרים גדולים ולשפר את הפוטנציאל הכלכלי של העיר".

"הקידום המרשים בתחום בנייה ותשתיות, אשר כוללים בניית מוסדות חינוך וציבור, אולפן נוגה, בניין העירייה החדש, הקאנטרי ואזורי התעשיה, משמעותיים מאוד למערך הציבורי והכלכלי של העיר. עם ההשקעה המרשימה בפרויקטים אלו, אנו יוצרים מקומות עבודה חדשים, משפרים את איכות החיים ומבטיחים צמיחה ארוכת טווח לטובת תושבי העיר".

עוד אמרה רה"ע, "רוצה להודות לצוות המקצועי והמוערך של החברה הכלכלית, שהביאו את החברה להישגים מרשימים אלו. אין לי ספק שהנתונים המחמיאים של השנה החולפת הם רק קדימון למה שמצפה לנו בעז"ה השנה".

בית שמש עליזה בלוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד