י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תקרית המגפון

משטרת ניו יורק סגרה את התלונה נגד רוטמן

משטרת בניו יורק הודיעה הלילה כי סגרה את התלונה שהגישה המפגינה הישראלית שהטרידה את ח"כ שמחה רוטמן שחטף ממנה בתגובה מגפון, בנימוק: "לא היו פציעות נראות לעין"

משטרת ניו יורק סגרה את התלונה נגד רוטמן
ניידת משטרה בניו יורק צילום: unsplash

משטרת בניו יורק הודיעה הלילה (ראשון) כי סגרה את התלונה שהגישה מפגינה שהטרידה את ח"כ שמחה רוטמן שחטף ממנה בתגובה את המגפון בליל שישי.

בהודעת המשטרה נכתב כי "התלונה הוגשה על תקרית שאירעה בשדרות מדיסון, בידי אישה בת 33 שאמרה כי 'גבר המוכר לה משך את המגפון שהיה על צווארה ונהג בתוקפנות, כשהוא מרגיז את הקורבן'. לא היו פציעות נראות לעין. התלונה נסגרה".

יו"ר ועדת החוקה חה"כ שמחה רוטמן התייחס הבוקר לאירוע חטיפת המגפון מידי מפגינה שמחתה באוזנו נגד הרפורמה המשפטית בניו יורק ואמר "קבוצה קטנה של מפגינים אלימים התקיפה אותי ואת אשתי כשהלכנו בשעת לילה מאוחרת בניו-יורק, לקחתי למפגינה את המגפון שהיא דחפה לי לאוזן".

רוטמן כתב בפייסבוק: "מאירועי ליל שישי בניו יורק: קבוצה קטנה של מפגינים אלימים התקיפה אותי ואת אשתי כשהלכנו בשעת לילה מאוחרת בניו-יורק. הם חסמו לנו את הדרך, דרכו לאישתי חנה על הרגל וקיללו, לרבות איחולי מוות.

המאבטחים הזמינו משטרה, תיארנו להם איפה אנחנו, והמשכנו ללכת, כשאנחנו מתעלמים מהמפגינים. באיזשהו שלב המפגינים הבינו שאנחנו לא מתרגשים מהם, ואז הם הצמידו לנו לאוזן מגפון (תקיפה לכל דבר) וצעקו.

גם אני וגם המאבטחים אמרנו להם שוב ושוב להפסיק ולהתרחק והם המשיכו. אחרי כל האזהרות, לקחתי למפגינה את המגפון שהיא דחפה לי לאוזן בלי לגעת בה כמובן. לאחר כחצי בלוק הגענו למקום שיכולנו להיכנס אליו ולהמתין למשטרה".

שמחה רוטמן משטרת ניו יורק חבר כנסת איום על חבר כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד