ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"מחפשים מידע על "השכן

כך רודפים המפגינים אחרי חברי הכנסת

המפגינים נגד חברי הכנסת בשל הרפורמה המשפטית לא בוחלים בדבר. איסוף המידע שהם מבצעים לא מבייש אף ארגון אנרכיסטי במדינות כמו גרמניה שם לאחרונה מפגינים משתוללים ברחובות כמו אצלינו כולל חסימת כבישים

כך רודפים המפגינים אחרי חברי הכנסת
חומת שוטרים מול המפגינים צילום: תומר נויברג, פלאש 90

הרדיפה נגד חברי הכנסת בשל הרפורמה המשפטית, לא פוסקת, ואף הופכת למכוערת; לחבר הכנסת שמחה רוטמן מהציונות הדתית צרחו באוזן עם מגאפון, לחבר הכנסת חנוך מילביצקי מהליכוד המפגינים מתכננים לרדוף אותו גם לחדר כושר. המפגינים הפכו לאנרכיסטים כמו בגרמניה, שם מפגינים חוסמים כבישים ומתעמתים עם שוטרים.

באחת הצילומים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' מתוך קבוצת מפגינים אנרכיסטים, נכתב על ח"כ רוטמן: "‏בואו נראה לו שבאמת יש לנו את, חשוב שנהיה שם רבים ככל האפשר, ‏כי על פי אופי האזור, צפויה לנו ‏התנגדות מצד התושבים והתומכים של בן גביר". המפגינים מפרסמים את הכתובת ואת התאריך: "‏היום יום ראשון .......... להפיץ ‏ולשתף".

המפגינים מתכוננים לרדוף אחרי חברי כנסת

‎בהמשך הצילום אחת המשתתפות מתעניינת "‏מי השכנה של השכן?" ומבקשת שיפנו אליה "בפרטי". המפגינים מתנהלים כמו במבצע צבאי עם איסוף מל"מ (מודיעין לפני מבצע).

"למי שיש מידע מה עושה ‏ה"שכן" (ח"כ חנוך מילביצקי) בזמנו הפרטי, מתי מוריד את הילדים לבית הספר, מתאמן בחדר ‏כושר, עושה הליכה, מסעדה, בית ‏‏קפה וכדומה, נשמח לדעת היכן ‏הוא מחנה את הרכב שלו ואיזה ‏‏סוג ומספר רישוי".

מטעם ח"כ מילביצקי נמסר: "גייסות השנאה מחפשים לחולל פה מלחמת אחים, לא פחות. הגיע הזמן שמשטרת ישראל והפרקליטות יטפלו בפורעי החוק הללו".

 

שמחה רוטמן גרמניה חנוך מילביצקי הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד