כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מתכונן ל-2024

פקידי ביידן התאימו את לוח הזמנים כי הנשיא מזדקן

אנשי הנשיא ביידן פועלים בעיקר בסופי שבוע להתאים לוח זמנים כדי להימנע ממבוכה של נשיא "מזדקן ועייף". הדיווח מגיע לאחר שביידן הכריז על הקמפיין שלו לשנת 2024

פקידי ביידן התאימו את לוח הזמנים כי הנשיא מזדקן
ג'ו ביידן צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

פקידי הנשיא ביידן "משאירים אותו בשקט" לעתים קרובות ככל שהם יכולים בסופי השבוע ונוטים להתאים את לוח הזמנים שלו כדי להימנע מעייפות של "נשיא מזדקן", כך לפי ה'ניו יורק טיימס'. גורמים רשמיים אמרו שהם מנסים להשאיר את הנשיא לבדו בסופי שבוע ונוטים לקבוע את כל ההופעות הפומביות בין השעות 12:00-16:00

מקור דמוקרטי שבחר להישאר בעילום שם אמר ל'ניו יורק טיימס' כי גילו של ביידן הוא נושא דיון פופולרי בקרב חברי המפלגה הבולטים. "בארוחת ערב בתחילת השנה של סנאטורים ומושלים דמוקרטים לשעבר, כולם בדורו של ביידן, הסכימו שהוא מבוגר מכדי להתמודד שוב. מנהיגים מקומיים מתקשרים לעתים קרובות לבית הלבן כדי לברר לגבי בריאותו" אמר המקור.

ביידן הודיע ​​רשמית שהוא יתמודד לבחירה מחדש ב-2024, בזמן שהמצביעים הפכו מודאגים יותר ויותר לגבי גילו ויכולתו לכהן כהונה שנייה. ה"טיימס" דיווח גם כי עוזריו של ביידן מגבילים את הגישה שלו לעיתונות בגלל החשש שהוא עלול לעשות טעות גדולה.

עוזרים ופקידים שמכירים את ביידן מזה זמן מה אמרו כי הם הבחינו ב"שינויים קטנים" בנשיא. "כשהוא מתיישב,, אמר פקיד לשעבר אחד, "הוא בדרך כלל מניח יד על שולחנו כדי להחזיק את עצמו ולעיתים רחוקות קופץ חזרה עם האנרגיה הישנה שלו".

עוזריו של ביידן השוו אותו ל"מלך מזדקן", שהצוות שלו עובד קשה כדי לשמור עליו. אנשי הצוות שלו "לא לוקחים סיכונים" בכל הנוגע לבטיחות שלו. סקר ממאי מצא כי 65% מתומכיו מאמינים שביידן מבוגר מדי כדי להיות נשיא אפקטיבי לארבע שנים נוספות.

ג'ו ביידן נשיא ארה''ב עייפות זקנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד