כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מכור לאלכוהול וסיגריות

שירות הביון קובע: הבעיות הקשות מהן סובל מנהיג צפון קוריאה

המודיעין הדרום קוריאני מאמין שקים ג'ונג און שוקל כעת מעל 140 קילוגרמים, על רקע דיווחים על אגירת תרופות ושתייה מרובה של אלכוהול. המנהיג הצפון קוריאני גם סובל מסימנים על פרקי הידיים או זרועותיו

שירות הביון קובע: הבעיות הקשות מהן סובל מנהיג צפון קוריאה
קים ג'ונג און צילום: Pixabay

שירות הביון של דרום קוריאה מאמין שמנהיג צפון קוריאה סובל מנדודי שינה תוך שימוש באלכוהול ובסיגריות. המחוקק הדרום קוריאני יו סאנג-בום, המשמש כמזכיר בפועל של ועדת המודיעין הפרלמנטרית, אמר לכתבים כי שירות הביון של המדינה מאמין שמנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און "חווה הפרעת שינה חמורה ועוסק בצריכת אלכוהול וסיגריות מופרזת", כך על פי דיווח של 'קוריאה הראלד'.

המחוקק אמר כי שירות הביון הלאומי מצא שהרשויות בצפון קוריאה "אוגרות תרופות לנדודי שינה" כמו זולפידם, תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות שינה המתבטאות בתסמינים כמו נדודי שינה, קשיי הירדמות וקושי לשמור על רצף השינה ו"כמויות משמעותיות של אלכוהול וסיגריות".

בנוסף לבעיות השינה ולשימוש בסמים לכאורה, שירות הריגול ציין גם כי נראה כי המנהיג הצפון קוריאני סובל מסימנים על פרקי הידיים או זרועותיו, אשר לפי הערכות השירות עשויות להיות מצלקות שעלולות להיות תוצאה של מצב עור. קשור ללחץ או מתגובה אלרגית.

שירות הביון ציין גם כי ניתוח בסיוע בינה מלאכותית של משקלו של המנהיג מעמיד את קים על 140 קילוגרמים. הערכות בריאותו של קים עוררו זמן רב בדיקה ודאגה או עניין בקרב גורמים בינלאומיים, כאשר לכל שינוי פוטנציאלי של מנהיגות במדינה המבודדת יש השלכות על הביטחון הדרום קוריאני והעולמי.

קים ג'ונג-און דרום קוריאה צפון קוריאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד