ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"גשר לשלום"

בפעם הראשונה: התפקיד שייאלץ את סעודיה לשתף פעולה עם ישראל

בפעם ראשונה אחרי עשרות שנות חברות בארגון התיירות של האו"ם - ישראל נבחרה לתפקיד בארגון. העובדה הזו תמנע מסעודיה לקבל החלטה בעתיד שלא לאפשר לישראל להגיע לתחרות הכפרים שנערכה במדינה

בפעם הראשונה: התפקיד שייאלץ את סעודיה לשתף פעולה עם ישראל
סעודיה צילום: pixabay

אחרי שסעודיה לא אפשרה לנציגים ישראלים להגיע לאירוע של ארגון התיירות העולמי של האו"ם: נציגים משתי המדינות צפויים לשתף פעולה בארגון התיירות. כך דווח בכאן רשת ב.

בפעם ראשונה אחרי עשרות שנות חברות בארגון התיירות של האו"ם - ישראל נבחרה לתפקיד בארגון. מדובר בתוצאה של מאמצים נרחבים שעשו בחודשים האחרונים שר התיירות חיים כץ ובכירי המשרד.

התפקיד, חברה בוועדת התכנון האסטרטגי בארגון התיירות של האו"ם - אחת הוועדות המרכזיות. בצוות חברים מספר מדינות מצומצם.

הצוות המשותף פועל מול הוועדה הכללית של ארגון התיירות ישירות, כשיושב הראש הוא מסעודיה. גם ההצעה להקמת הצוות היא יוזמה סעודית, מה שמראה עד כמה הצוות חשוב לסעודיה - שמכירה בעצמה כמעצמת תיירות בשנים הבאות.

העובדה שישראל חברה בארגון, תמנע מסעודיה לקבל החלטה בעתיד שלא לאפשר לישראל להגיע לתחרות הכפרים שנערכה במדינה, זאת כולל שני הנציגים הישראלים שזכו בתחרות.

שר התיירות חיים כץ אמר: "פעלנו להשתלב בעמדה שתקנה לנו השפעה בזירה הבין לאומית, לחיזוק מעמדה של ישראל. התיירות מחברת בין עמים וגשר לשלום. המציאות המשתנה במזרח התיכון, מוכיחה כי המציאות עולה על כל דמיון".

ישראל סעודיה חיים כץ תיירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד