כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"שבוי בידיים של הפקידים"

מתקפה חריפה בליכוד על שר האוצר סמוטריץ': "מנותק ואליטיסטי"

שר התקשורת שלמה קרעי תקף בחריפות את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' זאת ברקע יוקר המחיה הגואה בישראל וטען כי הוא "מנותק ואליטיסטי, ושבוי בידי פקידי האוצר". קרעי טען כי "לא לחינם ראש הממשלה בנימין נתניהו הקים אתמול ועדת שרים לענייני יוקר המחיה"

מתקפה חריפה בליכוד על שר האוצר סמוטריץ': "מנותק ואליטיסטי"
השר סמוטריץ במסיבת עיתונאים צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי תקף הבוקר (שני) בחריפות את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ברקע יוקר המחיה בישראל וטען כי הוא "מנותק ואליטיסטי, ושבוי בידי פקידי האוצר".

קרעי אמר בריאיון לאולפן 'ווינט', "לא לחינם ראש הממשלה הקים אתמול ועדת שרים לענייני יוקר המחיה. יש שר אוצר שהוא די אליטיסטי ומנותק, שהקבינט הכלכלי חברתי בראשותו התכנס פעם אחת לטובת עניינים שלא קשורים בשום צורה לענייני יוקר המחיה".

קרעי הוסיף: "הדוגמה הכי פשוטה היא חוק חינוך חינם לילדים מגילאי 0-3 עליה התחייבנו בקמפיין הבחירות. אבל בסוף אלו רק נקודות זיכוי שמשמעותן היא שרק העשירים יקבלו את ההטבה הזאת. מה עם גברים ונשים בפריפריה שמשתכרים ולא מגיעים לסף המס?".

לדברי קרעי, "שאלתי את סמוטריץ' בזמנו, אמרו שזה רק הפעימה הראשונה. אמרתי לו שזה לא יקרה. אני בכור ל-17 אחים ואחיות, ואני מרגיש שאני צריך כל הזמן לשמור מפקידי האוצר שסמוטריץ' הוא כמו שבוי בידיים שלהם".

בתוך כך, ועדת השרים למאבק ביוקר המחייה תתכנס הבוקר בשעה 11:00 במשרד ראש הממשלה.

חברי הוועדה: שר האוצר (מ״מ יו״ר), שר הכלכלה והתעשייה, שר החלקאות ופיתוח הכפר, השרה להגנת הסביבה, שר האנרגיה והתשתיות, שר הבריאות, שר הרווחה והביטחון החברתי, השר לשירותי דת, שר הבינוי והשיכון, שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, שר התקשורת, שר התיירות, שר העלייה והקליטה.

 

שלמה קרעי יוקר המחיה בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד