ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
אביו מת בתאונה

פרטים חדשים על המחבל שביצע את הפיגוע בגבול מצרים

המחבל המצרי התגורר עם משפחתו בדירה באזור עין שמס מזרחית לקהיר. הוא עבד כטכנאי חשמל לפרנס את משפחתו לאחר שאביו מת בתאונת דרכים. באחד הפוסטים בפייסבוק הוא הביע הזדהות עם הפלסטינים

פרטים חדשים על המחבל שביצע את הפיגוע בגבול מצרים
המחבל המצרי שביצע את הפיגוע בגבול מצרים - ישראל צילום: באדיבות המצלם

לאחר הפצת תמונת החייל המצרי שביצע את הפיגוע בשבת גבול בין מצרים לישראל ורצח שלושה חיילים, התקשורת הערבית מדווחת פרטים ומידע חדש אודותיו.

התברר כי המחבל, מוחמד סלאח איברהים, הוא בן 23, כך לפי חשבונו בפייסבוק וחשבונות חבריו שהספידו אותו בעמוד שלו. לפי הדיווח לא היו לו "אינטרסים פוליטיים או השתייכות דתית". תחביביו היו, טיולים, צילום וציורים.

על פי המידע, המחבל התגורר עם משפחתו, אמו ושני אחיו, בדירה באזור עין שמס, מזרחית לקהיר. הוא עבד כטכנאי חשמל לפרנסת משפחתו לאחר מות אביו בתאונת דרכים, ולכן לא השלים את לימודיו.

בפוסט האחרון של החייל המצרי, הוא כתב "אוי אלוהים, כמו שעשית טוב את הצדיקים, תקן אותי ותהפוך אותי לאחד מהם". באחד הפוסטים הוא הביע הזדהות עם הפלסטינים.

על פי הדיווח באל-ערביה, ישראל מסרה לקהיר את גופת החייל המצרי שביצע את פיגוע הירי בגבול מצרים ורצח שלושה חיילים, אך אין אישור ישראלי לכך.

על פי הגרסה המצרית הרשמית, "המחבל המצרי שנהרג בשבת פרץ את הגדר תוך כדי מרדף אחר מספר מבריחי סמים, והתנהלו חילופי אש עם מספר חיילים ישראלים שהובילו למותם של שלושה אנשי כוחות הביטחון ישראליים ופציעתם של שניים נוספים".

הלוויותיהם של שלושת החיילים שנפלו, ליה בן נון, אורי יצחק אילוז ואוהד שמעון דהן, התקיימו אתמול בבתי העלמין בראשון לציון, אופקים וצפת, הי"ד

 

חיילי צה''ל פיגוע טרור מצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד