י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רכב עלה באש

שלושה הרוגים בתאונת דרכים בכביש 6

שלושה בני אדם נהרגו הערב בתאונת דרכים קשה שהתרחשה בכביש 6 סמוך לקרית גת. אחד הרכבים עלה באש ובו נלכדו חלק מהנפגעים" | חובש מד"א מתאר: "מדובר בזירת תאונה מורכבת וקשה שנפרסה לאורך של כ-150 מטר"

שלושה הרוגים בתאונת דרכים בכביש 6
זירת התאונה בכביש 6 צילום: פלאש 90

שלושה בני אדם נהרגו הערב (שני) בתאונת דרכים קטלנית בכביש 6, סמוך לעיר קרית גת. מספר בני אדם נוספים נפגעו.

כוחות ההצלה מעניקים טיפול רפואי לנפגעים, שחלקם נמצאו ברכב שעלה באש. עד כה טופלו באירוע ששלושה נפגעים שמותם נקבע במקום, שני פצועים קשה ושני נפגעים באורח קל.

המשטרה מסרה כי כוחות משטרה מטפלים בתאונת דרכים שאירעה לפני זמן קצר בכביש 6 סמוך לקרית גת, בה מעורבים מספר כלי רכב. לפי דיווח ראשוני, אחד הרכבים עולה באש וככל הנראה יש בו 2 לכודים. "השוטרים פועלים על מנת לאפשר לכלל הכוחות החרום וההצלה להגיע לזירת התאונה, וכן הכביש נחסם לתנועה", אמרו במשטרה.

במשטרה הוסיפו כי בוחני תאונות הדרכים של המשטרה בדרכם לזירה לחקירת נסיבות התאונה.

רן דוד ויהודה ורטהיימר, חובשי איחוד הצלה מסרו: "כשהגענו לזירה נתקלנו בזירה קשה של תאונה עם מעורבות ארבעה כלי רכב. אחד הרכבים בו שהו שני נוסעים עלה באש ולמרבה הצער בתום מאמצי כוחות הכיבוי הם חולצו מהרכב ללא רוח חיים. כמו כן נקבע מותו בזירה של הרוג כבן 50 מרכב נוסף שמעורב בתאונה, והענקנו סיוע רפואי ראשוני בזירה לשני פצועים בינוני ולשני נפגעים קל".

חובש רפואת חירום במד"א, שעיה כץ תיאר את הזירה הקשה: "מדובר בזירת תאונה מורכבת וקשה שנפרסה לאורך של כ-150 מטר. תחילה ראינו 3 רכבים עומדים במרכז הכביש עם פגיעות פח קשות מאוד. גבר כבן 50 נלכד באחד מהרכבים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

"ברכב השני נפצעו 2 גברים כבני 25 באורח בינוני וברכב השלישי 2 הנוסעים נפגעו באורח קל. הענקנו להם טיפול רפואי והם פונו באמבולנסים של מד"א לבי"ח סורוקה. במרחק של כ-150 מטר דרומית אלינו הייתה שריפה גדולה בשול הכביש. המשכנו למקום השריפה וראינו רכב שעולה באש בתוך צמחיה שנשרפה גם היא. כוחות הכיבוי פעלו במקום על מנת לכבות את האש וכאשר ניתן היה להתקרב זיהינו 2 נפגעים מחוסרי הכרה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם". כך כץ.

הרוגים תאונת דרכים קטלנית תאונת דרכים קשה כביש 6 קרית גת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד