כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ביקורת חריגה

ינון מגל: "פה אני אגיד, ראש הממשלה עד כאן"

איש התקשורת ינון מגל אמר כי "לממשלה הייתה חצי שנה שהלכה לאיבוד בגלל הטרללת של השמאל". לדבריו, "אם בסופו של דבר, גם לא רפורמה משפטית, גם לא אלימות בחברה הערבית, גם לא יוקר המחיה, גם לא כל מיני דברים, אז פה אני אגיד - 'ראש הממשלה עד כאן, זה לא בסדר'"

ינון מגל: "פה אני אגיד, ראש הממשלה עד כאן"
ינון מגל ובן כספית צילום: מתוך שידורי רדיו 103FM

איש התקשורת ינון מגל התייחס הבוקר (רביעי) בתוכניתו המשותפת עם בן כספית להתנהלות הממשלה בחצי שנה האחרונה ומה הוא צפנה ממנה להמשך.

מגל אמר: "לממשלה הזאת הייתה חצי שנה שהלכה לאיבוד בגלל הטרללת של השמאל. אנחנו מבינים, זה בסדר. אפשר עדיין לשפר, גם בכלכלה. להילחם בלי לראות בעיניים, גם באלימות. חצי השנה הקרובה זה המאני טיים". 

לדבריו, "אם בסופו של דבר, גם לא רפורמה משפטית, גם לא אלימות בחברה הערבית או בכלל פרוטקשן, גם לא יוקר המחיה, גם לא כל מיני דברים, אז פה אני אגיד - 'ראש הממשלה עד כאן', זה לא בסדר".

מנגד כספית השיב: "החצי שנה הזאת לא בוזבזה בגלל הטרללת של השמאל, אחת, כי אין שמאל. שתיים, כי היא בוזבזה בגלל חבורת הונים מופרעים בראשות לוין ורוטמן. הבטיחו להקפיא את המשכנתאות, להוריד את יוקר המחיה, להחזיר את המשילות ולהביס את הטרור, לא עשו כלום".

עוד אמר: "אתמול התכנסה הוועדה של נתניהו לאלימות במגזר הערבי. מיד כשהיא הסתיימה, היו הנרצחים ה-90 וה-91. החבורה שנבחרה והשתלטה, לא עובר יום בלי שאתם מגחיכים את עצמכם".

ינון מגל בן כספית בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד