כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"הרפורמה תינזק"

טענות בליכוד: שר המשפטים מאבד סבלנות ולא מאמין בשיחות בבית הנשיא

שר המשפטים יריב לוין מי שעומד מאחורי ניסיון קידום הרפורמה המשפטית מאבד סבלנות. לוין אמר לח"כים במפלגה כי אם בסופו של דבר הרפורמה לא תעבור, אין לו מה לחפש עוד במשרד המשפטים | במקביל דווח כי לוין שינה לאחרונה את הטון באשר לשיחות בבית הנשיא

טענות בליכוד: שר המשפטים מאבד סבלנות ולא מאמין בשיחות בבית הנשיא
יריב לוין במליאה צילום: אריק מרמור, פלאש 90

שר המשפטים יריב לוין, שמוביל את ניסיון חקיקת הרפורמה המשפטית נשמע לאחרונה בשיחות עם חבריו למפלגה כמי שמפנים שהרפורמה המשפטית השתנתה, ופועל על מנת שכמה שיותר סעיפים מהרפורמה שתכנן יעברו. כך דווח ב'ישראל היום'.

בנוסף נשמע לוין אומר לח"כים כי אם בסופו של דבר הרפורמה לא תעבור, אין לו מה לחפש עוד במשרד המשפטים.

ח״כ בליכוד ששוחח איתו בימים האחרונים טוען שלוין אף אמר לו כי אם הקואליציה לא תצא מסבב השיחות עם הישג בעניין הוועדה למינוי שופטים - הוא ישקול לחזור לשמש חבר כנסת בלבד.

בסביבתו שר המשפטים מכחישים את הדברים ואומרים כי הוא לא שוחח על כך עם שום חבר כנסת, ושהוא אינו חושב ככה.

לוין שינה בשבועות האחרונים את הטון באשר לשיחות בבית הנשיא. חבר במפלגה אמר: "עד לפני שבועיים לוין אמר שהשיחות בבית הנשיא חשובות וטובות. הוא שיבח אותן ואמר שטוב שהן מתקיימות, ושאם ייצאו משם הישגים הוא יהיה מרוצה מזה.

בשבוע האחרון השתנה הטון. לוין אומר שמבית הנשיא לא ייצא שום דבר טוב לליכוד. האופוזיציה לא באה בידיים נקיות והרפורמה המשפטית, או מה שנשאר ממנה, רק תינזק מהמשך השיחות", סיפר הח"כ.

יריב לוין הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד