כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"ההפגנות שלכם מחזקות אותנו"

במהלך הוועידה: מפגיני שמאל התפרצו לעברה של השרה

השרה עידית סילמן הוזמנה לריאיון בוועידת האקלים של ידיעות. במהלך ריאיון שנערך עימה התפרצו לעברה עשרות מפגיני שמאל. סילמן לא שתקה והשיבה: "אמשיך להגיד מה שיש לי להגיד כי עם ישראל רוצה לחזור ולשמוע שרים שבאו לעבוד"

במהלך הוועידה: מפגיני שמאל התפרצו לעברה של השרה
המהומה בכינוס צילום: צילום מסך

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן התארחה הבוקר (רביעי) לריאיון בוועידת האקלים "זה בוער" של ידיעות אחרונות. במהלך הריאיון סילמן לא הצליחה להשלים את דבריה מאחר ועשרות מפגיני שמאל התפרצו לעברה במסגרת המחאות נגד רפורמת המשפט.

סילמן השיבה למגנים: "כל אלה שמדברים על דמוקרטיה אבל כל מה שהם עושים מנוגד לדמוקרטיה". השרה הוסיפה: "סתימת הפיות שלכם לא תסייע ואני אמשיך להגיד את מה שיש לי להגיד כי עם ישראל רוצה לחזור ולשמוע שרים שבאו לעבוד".

"אתם יכולים להרים את כל השלטים שלכם, ההפגנות שלכם רק מחזקות אותנו וגורמות לנו לרצות לעבוד קשה יותק בשביל עם ישראל כי כל קשר לבין מה שאתם עושים לדמוקרטיה הוא מקרי בהחלט".

עוד אמרה: "אני שמחה שעם ישראל רואה את סתימת הפיות שלכם באופן שיטתי. עם ישראל זוכה לראות מהי דמוקרטיה של סתימת פיות".

סילמן קראה לראשי האופוזיציה בני גנץ ויאיר לפיד לגנות את ההתנהגות האלימה.

בהמשך הוסיפה: "לכל אחד יש זכות להשמיע את קולו ולהפגין. אני אמשיך גם להשמיע את קולי, קולו של הציבור, שנושאי הסביבה נוגעים לו בכל תחומי החיים, מטיפול באשפה, הצלת מזון, שמירה על ערכי הטבע ועוד שאת כולם אני מקדמת מבוקר ועד ערב".

עידית סילמן הרפורמה המשפטית מחאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד