י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אחרי 11 שנים

בצל הקיצוצים בעיתון; העורך הראשי עוזב

במסגרת השינויים הארגוניים בקבוצת 'ידיעות אחרונות', עורך העיתון ב-11 השנים האחרונות, מהם בחמש השנים האחרונות כעורך ראשי, נטע ליבנה עוזב, כשעדיין לא ברור לאן מועדות פניו

בצל הקיצוצים בעיתון; העורך הראשי עוזב
בית 'ידיעות אחרונות' צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

לקראת גל קיצוצים ב'עיתון של המדינה': נטע ליבנה, עורך 'ידיעות אחרונות' בחמש השנים האחרונות עוזב את קבוצת 'ידיעות אחרונות'. כך דווח ב'גלובס'.

המהלך מגיע אחר מינויו של אבי משולם לתפקיד העורך הראשי של 'ידיעות אחרונות' ואתר ynet. לפי הדיווח ב'גלובס', ליבנה עוזב ברוח טובה עם מחליפו אבי משולם והמו"ל נוני מוזס. מי שתהיה עורכת 'ידיעות אחרונות' היא סיגל בוכריס-רגב, לשעבר עורכת המקומונים מבית 'ידיעות אחרונות'.

נטע ליבנה. (מתוך טוויטר)

ב-20 באפריל דיווח כתב וואלה ברנז'ה, דוד ורטהיים על גל קיצוצים ב'ידיעות אחרונות', כשהנפגע העיקרי הוא רדיו ynet כאשר לפי הדיווח אז למעלה מעשרה עובדים קיבלו זימונים לשימועים, ולפי גורמים היא עתידה לאבד בקרוב מחצית מכוח האדם שלה.

רדיו-ynet החל כמיזם שאפתני שעלה לפני פחות משנה וככל הנראה עושה בימים אלו את דרכו אל תחילת הסוף (לפחות כשחקן רלוונטי). לפי גורם בקבוצה, כרגע צפויים להישאר בתחנה הדיגיטלית "טאלנטים שמביאים טראפיק". 

בהודעה שהוציאה 'ידיעות אחרונות' לעובדי החברה, נכתב: "נטע ליבנה, עורך העיתון בחמש השנים האחרונות, מסיים את תפקידו. בצל השינויים הארגוניים בקבוצת 'ידיעות אחרונות' וכחלק ממהלך איחוד המערכות בין העיתון והאתר, יעזוב ליבנה את העיתון לאחר 11 שנים. הנהלת העיתון מודה לנטע על תרומתו ועל פעילותו ארוכת-השנים".

קיצוצים ידיעות אחרונות עורך התפטרות עזיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד