כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מעשה מקומם

הראיון הטעון שהסתיים בעימות: "אל תטיף לי"

אחרי שיוצאי המבצעים המיוחדים ערכו טקס לשינוי שמו של המחלף ע"ש פרופ' בן ציון נתניהו ז"ל בדרך לירושלים, ל"מחלף אבי הדיקטטור", התראיין אחד מהם ל'ערוץ 12' והוציא את המראיין משלוותו: "אל תטיף לי אני לא פקוד שלך. אני בא לשאול את השאלות הקשות" | צפו בקטע מהראיון 

הראיון הטעון שהסתיים בעימות: "אל תטיף לי"
ירון אברהם בראיון צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

קבוצת פעילי מחאה נגד הרפורמה שמכנים את עצמם יוצאי המ"מ (מבצעים מיוחדים) ביצעו מעשה חמור וחוצה קו אדום, כאשר ביזו את זכרו של אבי ראש הממשלה פרופ' בן ציון נתניהו, כאשר החליפו את שם המחלף שנקרא על שמו בדרך לירושלים ל"מחלף אבי הדיקטטור" כחלק מהמחאה נגד הרפורמה המשפטית, התראיין אחד ממובילי המחאה, רס"ן ר, כשפניו מטושטשות לעיתונאי ירון אברהם ב'ערוץ 12' שהתרעם והזדעזע מהמעשה ומהדברים.

לדברי רס"ן ר': "נתניהו צריך להבין שככל שהוא ימשיך בהפיכה - ההתנגדות הלא אלימה תהיה בכל כלי אפשרי. הפסקנו להתנצל והפסקנו להצטדק", הדגיש והסביר, "בינואר 2023 מדינת ישראל החלה להיות נתונה להפיכה בלתי חוקית של מאפיה שעושה את זה נגד החוק, ולכן כל אמצעי שאינו אלים הוא על הפרק. אנחנו הודענו כיוצאי מערך המ"מ ואנשי הסייבר ההתקפי, כ-800 איש, שאנחנו לא נשרת משטר כזה עד שהוא לא יחדול ויגנוז את החקיקה ויפסיק את ההסתה המטורפת על שופטים ושומרי סף".

המראיין ירון אברהם שאל: "אני מדבר על הסגנון. זה מה שגורם אנטגוניזם, אם יש אדם מתון שהשתייך למחאה הזו ואתם באים ומבזים ומחללים אנדרטה של אדם שמת, איך הוא יכול להשתייך אליכם?". 

עוד הוסיף ואמר: "יש לנו הערכה רבה לבנציון נתניהו זכרונו לברכה, אין לנו שום צורך להתנצל או להצטדק בפני אף אחד. אנחנו לא נחמדים, המחאה הזאת לא נחמדה. אנחנו לא חיללנו שום דבר, הכול היה באמצעות שלטים פשוטים".

צילום: קומי ישראל.

עוד בנושא:

"מחלף אבי הדיקטטור" | נתניהו הגיש תלונה ותקף

על ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר ר' לירון אברהם בתוכנית 'שש': "אנחנו לא פוליטיקאים, אנחנו מדברים לאדם שיושב ברחוב עזה, שדרך אגב בא מהמערך שלנו, אנחנו מכירים אותו טוב מאוד. אנחנו אומרים לו: 'אם אתה לא תתעורר ולא תגנוז את הדבר הזה, ככה אתה תיזכר - ככה ההיסטוריה תזכור אותך'".

במהלך הראיון נרשם עימות בין המרואיין למראיין, כאשר זה שאל אותו "האם אתה כעיתונאי מסכים להפיכה הזאת?". אברהם זעם על השאלה והשיב: "זה לא רלוונטי. אל תטיף לי אני לא פקוד שלך. אני בא לשאול את השאלות הקשות, אתה פה בגדר הנשאל ואני השואל. זה חוקי הפורמט, אם אתה אוהב את זה - אחלה, אם לא, גם בסדר", כך נפרד ירון אברהם מהמרואיין. 

ירון אברהם דיקטטור בן ציון נתניהו מחלף הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד