כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
כך הגיב יו"ר הקואליציה

ח"כ מהליכוד: "רואה עצמי חופשי ממחויבות קואליציונית"

ח"כ אליהו רביבו הודיע הבוקר כי הוא רואה את עצמו משוחרר ממחויבות קואליציונית עד שחוק השב"כ יקודם על ידי הקואליציה. יו"ר הקואליציה: "שיראה עצמו כמשוחרר מתפקידיו בקואליציה"

ח"כ מהליכוד: "רואה עצמי חופשי ממחויבות קואליציונית"
אליהו רביבו צילום: דוברות הכנסת

מרכז הקואליציה בוועדת הכספים ח"כ אליהו רביבו הודיע הבוקר (חמישי) כי הוא רואה את עצמו משוחרר ממחויבות קואליציונית עד שחוק השב"כ יקודם על ידי הקואליציה.

רביבו כתב בטוויטר: "כל זמן שהליכי החקיקה בנושא חוק השב״כ אינם מקודמים, אני רואה את עצמי חופשי ממחויבות קואליציונית".

רביבו הוסיף: "הגעתי לכנסת במטרה להחזיר את הביטחון האישי לאזרחי מדינת ישראל, לצורך כך העליתי הצעת חוק כחלק משלל הצעות בנושאי משילות למעורבות השב״כ בפשיעה פלילית חמורה שלצערי הממשלה אינה מקדמת, חרף ניסיונותיי להידבר עם כל מקבלי ההחלטות.

הגיעה העת להחזיר את הביטחון האישי לאזרחי מדינת ישראל שחיים תחת אש יום-יום בלב ליבה של המדינה".

בתגובה יו"ר הקואליציה אופיר כץ כתב בטוויטר: "מי שחושב שהוא משוחרר ממחויבות קואליציונית, שיראה עצמו כמשוחרר מתפקידיו בקואליציה".

ח״כ אליהו רביבו ענה ליו״ר הקואליציה אופיר כץ וכתב: "מי שחושב שנבחר ציבור מגיע לכנסת על מנת לחמם כיסא ולא לממש את חזון בוחריו, שיראה עצמו כמשוחרר מכל חובה מוסרית וחברתית שחלה עליו. אם ראה״מ מעוניין להדיח אותי מתפקידי שיתכבד".

על פי דיווח בגל"צ ח"כ רביבו ואחיו ראש עיריית לוד, יאיר רביבו שוחחו הבוקר עם ח"כים בליכוד ובעוצמה יהודית בניסיון לשכנע אותם להצטרף למרד.

נזכיר כי הלילה ראש העיר לוד יאיר רביבו איים בהפלת הממשלה ברקע העיכוב בקידום חוק השב"כ.

הלילה כתב ראש העיר בחשבון הטוויטר שלו: "אם חוק השב"כ לטיפול בפשיעה הערבית לא עובר באופן מיידי אני קורא להפלת הממשלה. תתחילו להתרגל שהקואליציה כבר מונה 63 חברים. גייסתי 1 בקרוב אגייס עוד 4".

רביבו שמכהן כבר עשור שנים כראש עיר, נחשב לאחד האישים החזקים בליכוד וגם מהמקורבים ליו"ר התנועה בנימין נתניהו. ניתן להעריך שהאחד שכבר גייס לדבריו - עונה לשם "אליהו רביבו". הלא הוא אחיו שמכהן כחבר כנסת מטעם הליכוד החל מהכנסת הנוכחית.

אליהו רביבו אופיר כץ יאיר רביבו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד