ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
צה"ל בודק

הפלסטינים מדווחים: עיתונאי נורה במהלך הריסת בית המחבל

במהלך הריסת בית המחבל אסלאם פרוק, שביצע את פיגוע המטענים בירושלים, נורה ונפצע עיתונאי פלסטיני | צה"ל: "התפתחו הפרות סדר אלימות במהלכן חשודים יידו אבנים, והשליכו בקבוקי תבערה ומטענים לעבר הכוחות. נסיבות המקרה בבדיקה"

פעילות הכוחות. למצולמים אין קשר לידיעה
פעילות הכוחות. למצולמים אין קשר לידיעה צילום: דו"צ

הפלסטינים דיווחו היום (חמישי) על פציעת עיתונאי במהלך הריסת בית המחבל שביצע את פיגוע המטענים בכניסה לירושלים ובצומת רמות בנובמבר האחרון. בתחילה דווח כי העיתונאי נורה בראשו ומצבו קשה, אך בהמשך עדכן בית החולים כי מצבו מוגדר בינוני.

לוחמי מג"ב פעלו הלילה להריסת ביתו של המחבל אסלאם פרוק שביצע את פיגוע המטענים בירושלים, בו נרצחו אריה שצ'ופק וטדסה טשומה ז"ל ונפצעו עשרות אזרחים נוספים.

במהלך הפיגוע הפעיל המחבל מטענים בשתי זירות בירושלים. בפיגוע נרצחו אריה שצ'ופק וטדסה טשומה ז"ל ונפצעו עשרות אזרחים נוספים.

צה"ל מסר כי במהלך הפעילות בעיר רמאללה התפתחו הפרות סדר אלימות במספר מוקדים, במהלכן חשודים יידו אבנים, והשליכו בקבוקי תבערה ומטענים לעבר הכוחות. כוחות הביטחון הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי חי למרחב הפרות הסדר, זוהו פגיעות. 

מתחקור ראשוני של צה"ל מסתמן כי צלם עיתונות פלסטיני שהיה במרחב הפרות הסדר האלימות וההמוניות נפגע, ככל הנראה מירי של כדור גומי. נסיבות המקרה בבדיקה. "צה"ל עושה את מירב המאמצים על מנת לא לפגוע בבלתי מעורבים, ומקפיד הקפדה יתרה על חופש התנועה והעיתונות", מסר דובר צה"ל.

 

 

הריסת בית המחבל עיתונאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד