ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
"זה משגע אותך"

חברת הכנסת נגד עמית סגל: "מתחזה לאיש ימין"

הפרשן הפוליטי עמית סגל הצליח להרגיז את חברת הכנסת הדומיננטית מהליכוד טלי גוטליב וסופג ממנה מתקפה; "מילא להיות חבר של בן כספית, מילא החנופה שלך לבנט, מילא התחזותך לאיש ימין, זה שלך. אבל ליבי אתך נשמה"

חברת הכנסת נגד עמית סגל: "מתחזה לאיש ימין"
עמית סגל צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

חברת הכנסת טלי גוטליב מ'הליכוד' תוקפת הלילה את פרשן 'חדשות 12' עמית סגל. בציוץ בטוויטר כתבה: "עמית סגל. מילא להיות חבר של בן כספית, מילא החנופה שלך לבנט, מילא התחזותך לאיש ימין, זה שלך. אבל ליבי אתך נשמה. להתעסק בי כ"כ הרבה? רשום בפניך 10,890 איש בחרו בי בפריימריז. אין לי אף פקוד בליכוד. יש לצידי בוחרים ימניים ונאמנים. מושג שאתה לא מכיר. גם אותי אתה לא מכיר וזה משגע אותך...".

דבריה באו בתגובה לדברים שכתב סגל בטלגרם: "מעניין אם נתניהו מתחרט שפעל בשבילה בפריימריז". זאת בעקבות התעקשותה להמשיך להתמודד כנציגה בוועדה לבחירת שופטים למרות שנתניהו מעוניין במועמד אחד לקואליציה שאינו עונה לשם 'טלי גוטליב'.

גוטליב הצהירה על כך בציוץ בטוויטר שבו כתבו: "לאור תהיות ופניות מבהירה כי אין לי כל כוונה להסיר את מועמדותי לוועדה למינוי שופטים. הבחירות לנציגי הכנסת הן חשאיות ואני מעמידה את עצמי לבחירה".

"מוטב אגב תעשה הקואליציה אם תסכים על בחירת שני נציגים מטעמה. חבל, באמת חבל לתת לאופוזיציה מחווה שאין סיכוי שהיתה נותנת לנו. שמחתי להבהיר", זאת לכאורה בניגוד לרצון ראש הממשלה בנימין נתניהו שמבקש לתת נציג אחד לקואליציה ואחד לאופוזיציה כפי שנהוג מימים ימימה.

בהודעה שפרסמה הלילה הצהירה ח"כ גוטליב: "בשום עולם לא אצביע לנציג אופוזיציה לוועדה לבחירת שופטים. למה? כי החוק הקיים קובע שהכנסת תבחר 2 חברי כנסת בבחירות חשאיות לוועדה. החוק שהאופוזיציה לא הסכימה שנתקן. אז החוק לגמרי קובע. לקואליציה יש 64 חברים. אני קוראת להם להצביע מאחורי פרגוד רק ואך ורק לנציג קואליציה. לא מגיעה כל מחווה לאופןזיציה שפועלת בכל דרך למיטוט ממשלת ימין".

עמית סגל טלי גוטליב ועדה לבחירת שופטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד