א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"הצעד הדרוש"

נתניהו על הפשיעה במגזר הערבי: "לשלב את השב"כ במאמץ ממוקד"

ראש שהממשלה נתניהו התייחס לאלימות בחברה הערבית ואמר: "אנחנו נחושים להילחם בתופעה ובראש ובראשונה בארגוני הפשע". נתניהו הוסיף: "כדי לעשות זאת יש לשלב את השב"כ במאמץ ממוקד"

נתניהו על הפשיעה במגזר הערבי: "לשלב את השב"כ במאמץ ממוקד"
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: ללא קרדיט

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה בירושלים לאלימות הגואה בחברה הערבית ואמר: "אנחנו נחושים להילחם בתופעה ובראש ובראשונה בארגוני הפשע, כדי לעשות זאת יש לשלב את השב"כ במאמץ ממוקד".

נתניהו הוסיף: "אני סבור שזה בדיוק הצעד הדרוש, צריך להתגבר על הבעיות, רק כך נוכל להפוך את המגמה במהירות ולתת מענה לאזרחי ישראל".,

לדברי רה"מ, "הממשלה שלנו הקציבה תקציבי ענק למשטרה כדי להעסיק עוד אלפי שוטרים ולהקים את המשמר הלאומי, אבל כל זה דורש זמן - ואין לנו זמן. הרציחות במגזר הערבי הפכו למכת מדינה".

ראש הממשלה התייחס גם לשיחתו עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן ואמר "שוחחתי ביום חמישי עם בלינקן, דנו בהרחבה בשורת נושאים ובראשם איראן. דיברנו על שיתוף הפעולה המודיעיני והצבאי בין ארה"ב וישראל, שנמצא בשיא של כל הזמנים.

חזרתי והדגשתי את עמדתנו - חזרה להסכם לא תסייע. הדגשתי ששום הסדר עם איראן לא יחייב את ישראל, עם או בלי הסכם, נמשיך לעשות כל מה שנדרש כדי להגן על ארצנו", אמר.

ישיבת ממשלה בנימין נתניהו שירות הביטחון הכללי אלימות אנתוני בלינקן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד