כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
משנה כיוון

ליברמן זוחל בחזרה לנתניהו? "שיפטר את ש"ס ונצטרף"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר כי הוא מוכן לקואליציה משותפת עם נתניהו בתנאי שייפרד מה'שותפים הטבעיים' שלו בקואליציה הנוכחית. "האלטרנטיבה היא שנתניהו יפטר את ש"ס, בן גביר ואנחנו נצטרף לקואליציה"

ליברמן זוחל בחזרה לנתניהו? "שיפטר את ש"ס ונצטרף"
אביגדור ליברמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן כתה אמש (מוצאי שבת) כי הוא מוכן לקואליציה משותפת עם נתניהו בתנאי שייפרד מה'שותפים הטבעיים' שלו בקואליציה הנוכחית. הבוקר (ראשון) שוחח ח"כ ליברמן עם גדי נס בתוכניתו ברדיו צפון 104.5FM ושיתף בדברים.

בפתח הריאיון התייחס לגל הרציחות במגזר הערבי: "יש פה כישלון של ביטחון הפנים, זה היה דגל של נתניהו והשותפים שלו שהובילו בבחירות האחרונות, דיברו על החזרת המשילות, התוצאות הן קטלניות, יש לנו עלייה של מאה אחוז של רציחות בחברה הערבית, יש גם עלייה דרמטית בחברה הישראלית.

יש פה התמוטטות של כל המערכת של ביטחון הפנים, ורה"מ לא נוקף אצבע, הוא כינס פעם אחת את הוועדה והשר לביטחון הפנים לא השתתף בה. נפגש עם חברי הכנסת הערבים, הוא מתכוון לכנס דיון על השב"כ, והם מתנגדים לכניסה לכל הנושא. הכל נראה תוהו ובוהו. במקום להקים צוות מקצועי בלי תקשורת בלי יחסי ציבור שיתכנס מידי יום באופן שיטתי יבנה תוכנית עבודה, כל יום זו התקוטטות בתקשורת בין כולם".

"מה שכרגע אותי לפחות מטריד מאוד זו ההסכמה שמסתמנת בבית הנשיא שפירושה חיזוק דרמטי של הקואליציה המשחית של נתניהו", המשיך. "אין שום משמעות לכל ההסכמה בבית הנשיא מעבר לכך שזאת הדרך להחזיר את דרעי לתוך הממשלה. זה נוגד את האינטרס הלאומי של מדינת ישראל. האינטרס זה להקמת קואליציה ציונית מקיר לקיר, כולל נתניהו. אני לא חושב שהוא חייב להיות ראש ממשלה, אני לא מאמין לנתניהו, אני לא סומך עליו לא מאמין למילה אחת שלו. אין אדם אחד שבמערכת הפוליטית מאמין לו, האינטרס הוא קואליציה לאומית, בלי מפלגות חרדיות בלי מפלגות לאומיות".

לאחר מכן אמר ליברמן: "זה לא רק מפלגות חרדיות, זה גם מפלגות משיחיות, גם הציונות הדתית וגם עוצמה יהודית אלה מפלגות שאין להן שום קשר לציונות. שמענו בקולו של סמוטריץ' שאומר שהוא רוצה מדינת הלכה, כל מה שהוא רוצה זו מדינת הלכה הוא לא מסתיר את זה. תנועה ציונית זו תנועה ליברלית חופשית, גם אנחנו חושבים שהדיונים צריכים להיות ממוקדים סביב נושא קינון החוקה, הפרדה בין דת ומדינה. בטח לא בנושא של עילת הסבירות, כל הנושא של היועצים המשפטיים. כל זה מסך עשן, בסופו של דבר אותו חבילה בבית הנשיא זה החזרת דרעי לממשלה, וזה לחזק באופן דרמטי את הקואליציה המשיחית".

"האלטרנטיבה היא שנתניהו יפטר את ש"ס, בן גביר ואנחנו נצטרף לקואליציה. כל המפלגות הציוניות, עבודה, יש עתיד גנץ כל אלה ישבו עם נתניהו בקואליציה בעבר", הבהיר.

אביגדור ליברמן ש"ס בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד