י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צפוי ל-20 שנות מאסר

אמריקאי נוסף נעצר ברוסיה באשמת סחר בסמים

אזרח אמריקאי נעצר ברוסיה באשמת סחר בסמים, כך מסר בית המשפט במוסקבה. האזרח האמריקאי הואשם ב"ייצור, מכירה או משלוח לא חוקיים של סמים בקנה מידה גדול" העונש המרבי על פשע זה הוא 20 שנות מאסר

אמריקאי נוסף נעצר ברוסיה באשמת סחר בסמים
אילוסטרציה צילום: pexels

אזרח אמריקאי נעצר במוסקבה באשמת סחר בסמים, כך מסר בתי המשפט במוסקבה ביום שבת. האזרח האמריקני הואשם ב"ייצור, מכירה או משלוח לא חוקיים של תרופות נרקוטיות בקנה מידה גדול", כך דיווח רדיו ספוטניק שבבעלות המדינה. בית המשפט במוסקבה אישרו את המעצר. העונש המרבי על פשע זה הוא 20 שנות מאסר.

על פי דיווחים ברוסיה, מייקל טראוויס ליק, בן 51, מואשם במכירת מפדרון, שהשפעותיו דומות לאלו של סם הקוקאין וסמים קשים נוספים, וכי בית משפט במוסקבה הורה לעצור אותו למשך חודשיים למעצר לפני משפט.

כלי תקשורת ממלכתי רוסי אינטרפקס תיאר את מייקל טראוויס כצנחן ומוזיקאי לשעבר, המואשם ב"ארגון עסקי סחר בסמים המעורבים בו צעירים". לייק הוא צנחן לשעבר בצבא ארה"ב ומתגורר במוסקבה מאז 2010.

"אנו מודעים לדיווחים על מעצרו האחרון של אזרח אמריקאי מוסקבה", מסר דובר מחלקת המדינה לרשת NBC האמריקאית. "כאשר אזרח ארה"ב נעצר בחו"ל, המחלקה שואפת לגישה קונסולרית בהקדם האפשרי ופועלת לספק את כל הסיוע הקונסולרי המתאים". דובר משרד החוץ הוסיף, "למשרד החוץ אין עדיפות גבוהה יותר מהבטיחות והביטחון של אזרחי ארה"ב בחו"ל". האזרח האמריקאי יישאר במעצר עד ה-6 באוגוסט, נכתב בדיווח.

בתוך כך ממשלת ארה"ב מסרה שהיא ממשיכה ללחוץ על רוסיה לשחרר את כתב ה'וול סטריט ג'ורנל' היהודי אוון גרשקוביץ' שנעצר לפני חג הפסח האחרון ברוסיה באשמה מופרכת של ריגול, ואת איש העסקים האמריקני פול ווילן שגם הואשם בהאשמות דומות.

וול סטריט ג'ורנל מלחמת אוקראינה רוסיה מוסקבה סמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד