ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"נמצא בייאוש טוטאלי"

בקואליציה טוענים: "לוין על סף התפטרות"

חברי קואליציה ששוחחו עם השר לוין טוענים: "הוא על סף התפטרות". לוין הביע חוסר עניין מוחלט בוועדה לבחירת שופטים: "מבחינתי שיהיו בה שני נציגים מהאופוזיציה"

בקואליציה טוענים: "לוין על סף התפטרות"
יריב לוין במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לקראת ההכרעה על הרכב הנציגים בוועדה למינוי שופטים, נשמע אתמול שר המשפטים יריב לוין מיואש במיוחד. חברי קואליציה ששוחחו אתמול עם השר לוין, אומרים כי הוא "בייאוש טוטאלי", כך לפי דיווח 'ישראל היום'.

לדבריהם, לוין מביע חוסר עניין מוחלט בוועדה לבחירת שופטים ואמר ואמר: "לא מעניינת אותי הוועדה. מבחינתי שיהיו בה שני נציגים מהאופוזיציה. יותר טוב. ככה יבינו שאנחנו בדיחה, ככה נמחיש את גודל האבסורד שאנחנו בשלטון, אבל לא מקדמים את הנושא".

כזכור, לוין נפגש בסוף השבוע האחרון עם רה"מ בנימין נתניהו, והשניים נועדו במשך שעות ארוכות. לדברי גורם ששוחח עם לוין אתמול, "הוא על סף שבירת כלים, על סף התפטרות, אצלו זה הכל או כלום". בסביבתו של לוין אומרים בתגובה כי הוא אינו מיואש, אך מבחינתו אכן אפשר לשים שני נציגי אופוזיציה בוועדה. לטענתם, אם האופוזיציה היתה משאירה שני מועמדים, הוא בהחלט היה ממליץ לבחור בהם.

באשר לזהותם של השרים בוועדה, מסתמן כעת כי השרה אורית סטרוק, שהיתה מועמדת לתפקיד, תכהן כחברה בוועדה לבחירת דיינים, ובוועדה למינוי שופטים תכהן אחת משרות הליכוד.

הסיכוי הגבוה ביותר לכהן בוועדה הוא של השרה מירי רגב, שאותה מעדיף נתניהו. רגב, כזכור, כבר כיהנה בתפקיד בעבר. גם שמה של השרה גלית דיסטל מוזכר. סיכוייה של השרה מאי גולן להתמנות לתפקיד אינם גבוהים.

יריב לוין ראש הממשלה נתניהו הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד