כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הניפו דגל

אוקראינה פתחה במתקפה נגדית בארבעה אזורים לפחות

אוקראינה השתלטה מחדש על כפר באזור המזרחי של דונייצק והניפה את הדגל מעל בניין שנהרס. קייב פתחה במתקפה נגדית נגד רוסיה בארבעה אזורים לפחות. הכוחות טוענים כי השתלטו מחדש על כמה אזורים

אוקראינה פתחה במתקפה נגדית בארבעה אזורים לפחות
הנפת הדגל האוקראיני צילום: צילום מסך

אוקראינה הכריזה על ההצלחה הראשונה של מתקפת הנגד נגד הכוחות הרוסיים, עם סרטון המראה חיילים מניפים דגל צהוב כחול של אוקראינה מעל כפר במזרח אזור דונייצק.

אתמול דווח באוקראינה כי האוקראינים נלחמים נגד כוחותיו של פוטין ב"ארבעה אזורים לפחות", ורוסיה מרחיקה את החיילים שלה מחרסון כדי להתארגן ולהתכונן להתקפות חדשות.

כוחות היבשה של אוקראינה מסרו אתמול בהצהרה כי חיילי חטיבת הריינג'רים 68 "שחררו את הישוב בלגודאטנה, ופרסמו סרטון שבו נראים חיילים מניפים דגל אוקראיני מעל בניין שנהרס.

דובר היחידה ולרי שרשה אמר בטלוויזיה האוקראינית כי כוחות אוקראינה לכדו חיילים רוסים ופרו-רוסים כשהם הסתערו על האזור. הוא הוסיף כי הכפר שנכבש מחדש ממוקם על גבול דונייצק והאזור הדרומי של זפוריז'יה, שם דיווחה רוסיה על תקיפות אוקראיניות כבדות במהלך השבוע האחרון.

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר כי מתקפת נגד נגד הכוחות הרוסיים מתנהלת, תוך שהוא סרב למסור פרטים על פעולות חייליו. "פעולות התקפיות והגנתיות מתקיימות באוקראינה, בשלב זה לא אדבר בפירוט", אמר זלנסקי, את הדברים אמר לאחר שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין טען שהמבצע של קייב כבר נכשל.

מלחמת אוקראינה רוסיה חרסון ולדימיר זלנסקי ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד