כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בוגר אוניברסיטה

אילון מאסק שכר גאון בן 14 כמהנדס

אילון מאסק שכר בוגר אוניברסיטה גאון בן 14 כמהנדס חברת הלווין שלו 'ספייס אקס'. הצעיר התחיל ללמוד בגיל 11 בלבד, וכעת הוא נשכר על ידי איל הטכנולוגיה המיליארדר אילון מאסק לעבוד בחברה

אילון מאסק שכר גאון בן 14 כמהנדס
קאיירן קוואזי צילום: אינסטגרם

קאיירן קוואזי אולי לא מספיק מבוגר כדי להמר או לשתות אלכוהול או לנהוג ברכב - אבל זה לא מנע מאלון מאסק להעסיק את הילד בן ה-14. קוואזי הכשרוני להפליא מארצות הברית, סיים לאחרונה את לימודיו באוניברסיטת סנטה קלרה, קליפורניה, ארצות הברית, בגיל צעיר מאד. ביום שישי הקרוב הוא יסיים את לימודיו בתחום מדעי המחשב והנדסה.

העלייה המטאורית שלו הביאה את מאסק להעסיק את הבחור הצעיר לעבוד כמהנדס תוכנה בצוות של חברת הלווין והחלל שלו 'ספפיס אקס' החל מהחודש הבא. אך חבריו טוענים שהוא "מפספס לעשות דברים רגילים שעושים בגיל ילדות".

בשיחה עם מהדורת החדשות המקומית ABC7, הוא אמר: "אני חושב שיש חשיבה קונבנציונלית שאני מפספס את הילדות, אבל אני לא חושב שזה נכון, אני מצטרף ל-SpaceX כמהנדס תוכנה". קוואזי התחיל למעשה באוניברסיטה בגיל 11 בלבד. הוריו טוענים שהוא תקשר באמצעות משפטים מלאים בגיל שנתיים, בקיצור, מדובר בנער גאון.

אבל למרות הלחץ של עבודה בחברה גדולה בגיל כל כך צעיר, הוא לוקח את זה בקלות: קאיירן אמר: "אני תמיד מנסה לזכור את המשפט הזה שאמא שלי אומרת, שהוא: אנחנו תמיד איפה שאנחנו אמורים להיות".

אילון מאסק ספייס אקס אוניברסיטה ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד