כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חשש לפיגוע

אנגליה: שלושה בני אדם נהרגו באירוע דריסה

שלושה בני אדם נהרגו ואדם אחד נעצר לאחר אירוע דריסה בעיר נוטינגהאם באנגליה. שישה כבישים בסך הכל נסגרו בזמן שהמשטרה חוקרת את האירוע בנוטינגהאם. הרכבת הקלה השעתה את כל השירותים

אנגליה: שלושה בני אדם נהרגו באירוע דריסה
משטרת בריטניה צילום: Pixabay
שלושה בני אדם מצאו את מותם באירוע דריסה ואדם אחד נעצר לאחר שהמשטרה הכריזה על "תקרית גדולה" בנוטינגהאם. המשטרה מסרה שהם הוזעקו קצת אחרי השעה 04:00, שם מצאו שני אנשים מתים ברחוב.

לאחר מכן הוזעקו השוטרים לאירוע נוסף במרחק של קצת יותר מקילומטר וחצי, בו ניסה נהג טנדר לדרוס שלושה אנשים נוספים. כעת הם מטופלים בבית החולים. גבר שלישי נמצא גם הוא מת בקרבת מקום. המשטרה עצרה צעיר בן 31 בחשד לרצח והוא נמצא במעצר.

משטרת נוטינגהמשייר דיווחה, כי "שוטרים ואנשי חירום נמצאים במספר מקומות ומתמודדים עם אירוע חמור מתמשך". הרכבת הקלה של נוטינגהאם מסרה כי היא השעתה את כל השירותים עקב "תקריות משטרתיות גדולות ברחבי העיר והפרברים".

מפקדת המשטרה קייט מינל אמרה: "זהו תקרית מחרידה וטרגית שגבתה את חייהם של שלושה אנשים, אנחנו מאמינים ששלושת האירועים האלה קשורים כולם ויש לנו אדם במעצר. החקירה הזו נמצאת בשלבים מוקדמים וצוות של בלשים עובד כדי לקבוע בדיוק מה קרה. אנו מבקשים מהציבור להתאזר בסבלנות בזמן שהבירורים נמשכים. בשלב זה, מספר כבישים בעיר יישארו סגורים עם התקדמות החקירה".

בריטניה הייתה עדה בשנים האחרונות לכמה מתקפות טרור, אם כי בשיעורים נמוכים יותר מצרפת או מדינות אחרות באירופה, שרבות מהן יוחסו לדאעש ולארגוני טרור קיצוניים אחרים.

 

חשד לפיגוע דריסה בריטניה דריסה הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד