י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אזרחים הבחינו

מוטל בחורשה: בן 40 אותר עם מכת חום, מצבו קשה

עוברי אורח הבחינו באדם מוטל בחורשה בחדרה | כוחות ההצלה שהוזעקו למקום גילו עליו סימני מכת חום והוא פונה במצב קשה לבית החולים

מוטל בחורשה: בן 40 אותר עם מכת חום, מצבו קשה
אמבולנס של מד"א. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

גבר בשנות הארבעים לחייו אותר היום (שלישי) כשהוא במצב קשה ברחוב יצחק גרינבוים בחדרה. הערכה היא כי הוא סובל ממכת חום. כוחות ההצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים הלל יפה בעיר.

לפי מד"א, הדיווח על הנפגע התקבל מעט אחרי השעה 10:00. לארגון נמסר על גבר עם סימני מכת חום ברחוב יצחק גרינבוים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו  טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הלל יפה, גבר כבן 40 במצב קשה, מחוסר הכרה עם סימני מכת חום.

פראדמיקים במד"א אלעד שיף, מרוות דקה וחובש רפואת חירום במד"א משה ברנר סיפרו: "ראינו את הגבר שוכב בצד הדרך כשהוא מחוסר הכרה וחם מאוד למגע. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן תרופות, וקיררנו אותו באמצע מיזוג אוויר בניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

שלמה סקיטל חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה ושמעון משולם חובש נוסף שהגיע לסייע מסרו: "עוברי אורח איתרו את האיש מוטל בחורשה ללא הכרה במצב קשה. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים הלל יפה כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה עם סימני מכת חום".

 

מכת חום חדרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד