כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מול קהל המום

עם גרזנים: שוד חנות תכשיטים לאור יום. תיעוד דרמטי

קבוצת שודדים עם גרזנים ופטישים ביצעה שוד בחנות תכשיטים לאור יום בעיר לידס באנגליה. בתיעודים נראים הפושעים קופצים לתוך מרצדס שחורה עם תיקים מלאים באבנים יקרות וזהב

עם גרזנים: שוד חנות תכשיטים לאור יום. תיעוד דרמטי
השודדים בפעולה צילום: באדיבות המצלם

כנופיה חמושה נושאת גרזנים ופטישים שדדה חנות תכשיטים באמצע היום, לעיני הקונים ההמומים בלידס, צפון אנגליה. תיעודים דרמטיים הראו את הפושעים רעולי הפנים מנפצים בגרזנים ופטישים את החלון הראווה כדי להיכנס בכוח אל החנות בלידס.

עוברי אורח רבים היו המומים בעקבות מה שראו, בזמן שהחבורה חוררה מספר חורים בחלון של חנות התכשיטים "ראמסדן", בשעה 11:30 ביום חמישי האחרון.

הפושעים נראו קופצים לתוך מרצדס שחורה עם תיקים מלאים באבנים יקרות וזהב. שני גברים נראו גם יוצאים מהחנות עם תיקים וכלי נשק וקופצים לתוך המכונית. המכונית ששימשה לפשע נמצאה מאוחר יותר נטושה.

בתקשורת הבריטית דווח כי הגנבים ניסו להסתיר את עקבותיהם על ידי מעבר ממרצדס לפורשה, אך מסוק של משטרת מערב יורקשייר הבחין בהם ולאחר מכן רדף אחריהם ועצר אותם.

"זה היה מאוד מפחיד", אמרה אישה שעובדת במספרה בחנות סמוכה וראתה מה קרה. המשטרה סגרה את האזור, שהיה זרוע שברי זכוכיות, לבדיקה משפטית. גורם ביטחוני אמר: "הם התפצלו והחליפו מכוניות, אך מסוק המשטרה חיפש אחריהם. המכונית שבה נסעו נהרסה והנהג נמלט, אך הוא נעצר לאחר זמן קצר".

בריטניה שוד תכשיטים גרזנים פריצה עם פטיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד