כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"טוויטר 2.0"

מנכלי"ת טוויטר החדשה ברמז ראשון על טלטלות הצפויות בחברה

מנכלי"ת חברת המדיה טוויטר כתבה במסר לעובדים כי החברה "במשימה להפוך למקור המידע המדויק ביותר בעולם בזמן אמת" | היא החלה בתפקידה מוקדם מהצפוי

מנכלי"ת טוויטר החדשה ברמז ראשון על טלטלות הצפויות בחברה
טוויטר צילום: Pixabay

המנכלי"ת החדשה של המדיה החברתית טוויטר, לינדה יאקרינו, תיארה את תוכניותיה עבור "טוויטר 2.0" לאחר שהחליפה בתפקידה את אלון מאסק לפני שבוע. לדבריה, החברה "במשימה להפוך למקור המידע המדויק ביותר בעולם בזמן אמת".

מאז שמאסק קנה את טוויטר בשנה שעברה, היא התמודדה עם ביקורת על גישתה להתמודדות עם דיסאינפורמציה ופייק ניוז. בחודש האחרון איבדה החברה את תדמית האמון והבטיחות שלה והוצאה מ'קוד האמינות' של האיחוד האירופי .

בסדרת ציוצים, שנשלחה גם בדוא"ל לעובדים, יאקרינו הידהדה את מטרתו של מאסק לשנות את "כיכר העיר הגלובלית". היא אמרה שזה יעזור "להניע את הציוויליזציה קדימה באמצעות חילופי מידע בלתי מסוננים ודיאלוג פתוח על הדברים החשובים לנו ביותר. המשתמשים צריכים לדעת שכיכר העיר אינה מוטה", אמר ריי וואנג, מנכ"ל חברת המחקר 'קונסולטיישן' הנמצאת בעמק הסיליקון ל-BBC.

מאסק, שקורא לעצמו "אבסולוטיסט חופש הביטוי", מתח ביקורת על מדיניות טוויטר בנושא ניהול תוכן, בטענה שהיא צריכה להיות פורום אמיתי לחופש הביטוי. אבל המהלכים שלו להשבת חשבונות ימניים, שאת דעותיהם הוא שיתף, גירשו מפרסמים. בדצמבר, על פי הדיווחים, ההכנסות ירדו ב-40% בהשוואה לשנה קודמת. כדי שמפרסמים יחזרו, הם צריכים לדעת למה לצפות מבחינת תוכן משתמשים ומעורבות, אמר וואנג. "היא ללא ספק מישהי שיכולה לאזן את אילון וללכת איתו יד ביד כשהוא מכבד אותה", הוסיף.

מאז רכש את טוויטר בשנה שעברה תמורת 44 מיליארד דולר , מאסק היה נתון בלחץ למצוא מישהו שיוביל את החברה כדי שיוכל להתמקד בעסקים האחרים שלו, הכוללים את יצרנית המכוניות החשמליות טסלה וחברת הטילים SpaceX.

ב-12 במאי,  מאסק, שחזר לאחרונה לתואר האדם העשיר בעולם, הודיע ​​כי יאקרינו תחליף אותו כמנכ"לית טוויטר בעוד שישה שבועות. עם זאת, היא החלה בתפקיד מוקדם מהצפוי, ימים ספורים לאחר התפטרותו של ראש אגף האמון והבטיחות של המשרד.

טוויטר אלון מאסק פייק ניוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד